Jump to content
Geplaatst:
comment_1194358

The Day The Earth Stood Still gaat over een alien (Keanu Reeves) die naar de aarde komt om ze te waarschuwen over het feit dat als we zo verder gaan met onze oorlogszucht en milieuvervuiling. de aliens de aarde zullen vernietigen. Natuurlijk gelooft de aarde hem niet en daardoor ontstaat er een mysterieuze zwerm die alles opeet waar het mee in contact komt. Aanstaande donderdag komt hij hier in Nederland in de bioscopen. Het is tevens een remake van de film uit 1952.

Wat vinden jullie van deze film ? Ik vind het eigenlijk best een raar verhaal hebben. Maar Ik hou wel van dit soort rampenfilms. En het is ook erg actueel. vanwege al de oorlogen en de vervuiling die nu bezig is. Dus het heeft eigenlijk een boodschap van: Verbeter de wereld voordat het te laat is. Mischien ga ik hem wel kijken want het lijkt me een toffe film. Maar wat vinden jullie ervan ? Vinden jullie het verhaal te gek voor woorden of lijkt deze film jullie wel gaaf ?

Drop je mening in dit topic

Trailer:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1229437
Nu net deze reacties gelezen te hebben kan ik ook aan mijn moeder en zus vertellen dat ze er maar beter weg kunnen blijven bij die film.

het is geen bioscoop waardige film idd, maar keertje op een saaie avond ;)

Bewerkt: door Scrtz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.