Ik heb het volgende probleem met GTA4 pc. Hij wil nog niet eens opstarten!
Als ik de cd/dvd in het station plaats, gebeurt er op mijn scherm niets. Wel hoor je dat de pc de schijf aan het lezen is, net alsof hij hem niet te pakken krijgt. En uiteindelijk stopt hij met lezen.
Onderstaand de systeemvereisten voor GTA4 en daaronder de gegevns van mijn pc. Ik kan hier niet uit opmaken waar het probleem zit, en hoe dit op te lossen.
Wellicht dat iemand een idee, en hopenlijk een oplossing heeft. Maar als ik de berichten op het forum en op de website mag geloven, zit er voor mij niets anders op dan een nieuwe pc aan te schaffen???
Zoals jullie wellicht bekend de systeemvereisten GTA 4 PC versie
Minimum System Requirements
OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
Ik heb het volgende probleem met GTA4 pc. Hij wil nog niet eens opstarten!
Als ik de cd/dvd in het station plaats, gebeurt er op mijn scherm niets. Wel hoor je dat de pc de schijf aan het lezen is, net alsof hij hem niet te pakken krijgt. En uiteindelijk stopt hij met lezen.
Onderstaand de systeemvereisten voor GTA4 en daaronder de gegevns van mijn pc. Ik kan hier niet uit opmaken waar het probleem zit, en hoe dit op te lossen.
Wellicht dat iemand een idee, en hopenlijk een oplossing heeft. Maar als ik de berichten op het forum en op de website mag geloven, zit er voor mij niets anders op dan een nieuwe pc aan te schaffen???
Zoals jullie wellicht bekend de systeemvereisten GTA 4 PC versie
Minimum System Requirements
OS: Windows Vista - Service Pack 1 / XP - Service Pack 3
Processor: Intel Core 2 Duo 1.8Ghz, AMD Athlon X2 64 2.4Ghz
Memory: 1.5GB, 16GB Free Hard Drive Space
Video Card: 256MB NVIDIA 7900 / 256MB ATI X1900
Mijn PC
Weergave vernieuwen
Specificaties
HP Pavilion 05
Computermodel: DA128A-ABH 763.
BIOS-versie: Phoenix Technologies, LTD VG31316