Geplaatst: 10 december 200816 jaren comment_1194731 Hoe start je de missie? En waar? Etc... Als je nog tips hebt zijn die ook welkom... Greetz Bewerkt: 10 december 200816 jaren door Dotz
Geplaatst: 10 december 200816 jaren comment_1194758 Deze missie is anders dan de meeste missies, je moet hier namelijk auto's verzamelen voor Love Media's "Car-razy Car Give Away". Je dient in totaal zestien voertuigen naar hun garage te brengen. Voor elk voertuig krijg je een bepaalde geldsom, waarvan je hier een overzichtje kan vinden. Je vind er ook alle links naar de locaties van de voertuigen. Om te kijken welke voertuigen je al afgeleverd hebt, of welke je nog moet doen, vind je naast de garage deur een bordje met alle namen. Hier vind je de garage waar je de voertuigen heen moet brengen, hij ligt onderin in Staunton Island:
Geplaatst: 10 december 200816 jaren Auteur comment_1194969 TYVM! Nog 'n vraagje: 'K ben pas bij Staunton Island... Kan ik hem toch halen? Want sommige auto's staan alleen op het volgende eiland (Sorry naam kwijt ) Waar rijden de overige auto's rond? <Ik post nog namen van de auto's > Bewerkt: 11 december 200816 jaren door Dotz
Geplaatst: 14 januari 200916 jaren comment_1236831 TYVM! Nog 'n vraagje: 'K ben pas bij Staunton Island... Kan ik hem toch halen? Want sommige auto's staan alleen op het volgende eiland (Sorry naam kwijt ) Waar rijden de overige auto's rond? <Ik post nog namen van de auto's > Die rijden we rond in Staunton. Als je geen zin hebt om te wachten vrees ik dat je moet cheaten :$ :$
Hoe start je de missie? En waar? Etc... Als je nog tips hebt zijn die ook welkom...
Greetz
Bewerkt: door Dotz