Geplaatst: 10 december 200816 jaren comment_1194784 Beste Leden, Ik vraag me af hoe ik hout kan produceren bij het spel, The Settlers 4: Heritage of Kings. Wie weet dat? Alvast bedankt!
Geplaatst: 10 december 200816 jaren comment_1194793 Beste Leden,Ik vraag me af hoe ik hout kan produceren bij het spel, The Settlers 4: Heritage of Kings. Wie weet dat? Alvast bedankt! kan toch gewoon een mannetje selecteren en dan laten hout hakken want dat was wel in the settlers 4
Geplaatst: 10 december 200816 jaren Auteur comment_1194882 Beste Leden,Ik vraag me af hoe ik hout kan produceren bij het spel, The Settlers 4: Heritage of Kings. Wie weet dat? Alvast bedankt! kan toch gewoon een mannetje selecteren en dan laten hout hakken want dat was wel in the settlers 4 Oké! Bedankt, Wupie! Trouwens, als er op een gebouw een rode uitroepteken staat. Wat moet ik dan doen? Bewerkt: 11 december 200816 jaren door Torritor
Geplaatst: 14 december 200816 jaren comment_1199534 Beste Leden,Ik vraag me af hoe ik hout kan produceren bij het spel, The Settlers 4: Heritage of Kings. Wie weet dat? Alvast bedankt! kan toch gewoon een mannetje selecteren en dan laten hout hakken want dat was wel in the settlers 4 Oké! Bedankt, Wupie! Trouwens, als er op een gebouw een rode uitroepteken staat. Wat moet ik dan doen? dan heeft hij volgens mij geen aanvoer meer. dan moet je of het gebouw slopen of zorgen dat er genoeg aanvoer is Bewerkt: 14 december 200816 jaren door wupie
Geplaatst: 14 december 200816 jaren Auteur comment_1199783 Beste Leden,Ik vraag me af hoe ik hout kan produceren bij het spel, The Settlers 4: Heritage of Kings. Wie weet dat? Alvast bedankt! kan toch gewoon een mannetje selecteren en dan laten hout hakken want dat was wel in the settlers 4 Oké! Bedankt, Wupie! Trouwens, als er op een gebouw een rode uitroepteken staat. Wat moet ik dan doen? dan heeft hij volgens mij geen aanvoer meer. dan moet je of het gebouw slopen of zorgen dat er genoeg aanvoer is Ik heb dat probleem allang opgelost! Heb jij dat spel helemaal uitgespeeld, of niet?
Beste Leden,
Ik vraag me af hoe ik hout kan produceren bij het spel, The Settlers 4: Heritage of Kings. Wie weet dat?
Alvast bedankt!