Geplaatst: 10 december 200816 jaren comment_1194844 Beste mensen! Ik heb een filmpje gevonden die 1 minuut geleden is toegevoegd aan Youtube. Dit lijkt net de cheat waarbij auto's vliegen in San Andreas. Maar nu kan dit ook bij GTA IV. De maker schreef dat dit een mod is...
Geplaatst: 10 december 200816 jaren comment_1194850 T lijkt er wel op dat het een mod is want een cheat is t niet.
Geplaatst: 10 december 200816 jaren Auteur comment_1194876 T lijkt er wel op dat het een mod is want een cheat is t niet. Dat denk ik ook. En de maker schreef nog wel dat het een makkelijke mod is.
Geplaatst: 10 december 200816 jaren comment_1195100 Yes !! De modders zijn aan het werk gegaan Hopelijk binnekort iemand die weet hoe je .whm bestand edit Kun je eigen GTAForum maken in GTA IV xD Gratzz
Geplaatst: 10 december 200816 jaren comment_1195184 nu is het modding pas echt begonnen, ik kan niet wachten tot de ze de standaard politie wagens vervangen door wagens van in NY, ipv LCPD -> NYPD
Geplaatst: 10 december 200816 jaren Auteur comment_1195607 nu is het modding pas echt begonnen, ik kan niet wachten tot de ze de standaard politie wagens vervangen door wagens van in NY, ipv LCPD -> NYPD Of wat meerder kleding voor Niko. Bijvoorbeeld dat hij een Superman pak heeft.
Geplaatst: 11 december 200816 jaren comment_1195772 nu is het modding pas echt begonnen, ik kan niet wachten tot de ze de standaard politie wagens vervangen door wagens van in NY, ipv LCPD -> NYPD Of wat meerder kleding voor Niko. Bijvoorbeeld dat hij een Superman pak heeft. Eum een superpak weet ik zo nog niet, dat is ietsje meer voor GTA SA enzo, want met GTA IV is het voormij een beetje te onrealistisch, tegenover met SA kon het mij niet zo veel schelen of het realistisch was of niet. Dus ja ... Ieder zijn zin natuurlijk Bewerkt: 11 december 200816 jaren door SNIPER44
Geplaatst: 13 december 200816 jaren comment_1198558 nu is het modding pas echt begonnen, ik kan niet wachten tot de ze de standaard politie wagens vervangen door wagens van in NY, ipv LCPD -> NYPD Of wat meerder kleding voor Niko. Bijvoorbeeld dat hij een Superman pak heeft. Wat dacht je van niko in een struisvogelpak of nee een kippenpak.
Beste mensen!
Ik heb een filmpje gevonden die 1 minuut geleden is toegevoegd aan Youtube.
Dit lijkt net de cheat waarbij auto's vliegen in San Andreas.
Maar nu kan dit ook bij GTA IV.
De maker schreef dat dit een mod is...