Geplaatst: 10 december 200816 jaren comment_1194939 De nieuwe Ati driver is nu te downloaden: http://ati.amd.com/support/driver.HTML Schijnt dat er niet echt veel prestatiewinst zal worden geboekt, zo lees ik in andere fora. Ik ga hem nu installeren en ik laat even weten wat mijn bevindingen zijn.
Geplaatst: 10 december 200816 jaren comment_1195424 Ja idd, kom maar met die bron van je! Of heb je dat zelf verzonnen
Geplaatst: 10 december 200816 jaren comment_1195475 rare vraag maybe maar welke "option" moet je dan eigenlijk kiezen, ik heb "option1" gekozen alleen maakt het wat uit Thnx
Geplaatst: 10 december 200816 jaren comment_1195601 rare vraag maybemaar welke "option" moet je dan eigenlijk kiezen, ik heb "option1" gekozen alleen maakt het wat uit Thnx Option bij wat?
Geplaatst: 11 december 200816 jaren comment_1195707 rare vraag maybemaar welke "option" moet je dan eigenlijk kiezen, ik heb "option1" gekozen alleen maakt het wat uit Thnx Option bij wat? je kan als naar de download site gaat uit twee "options" kiezen (tenminsten ik dan) welke moet ik dan kiezen? en wat moet je eigenlijk verder doen als je het de driver hebt geinstalleerd, moet het dan nog ergens in gezet worden of niet.. Bewerkt: 11 december 200816 jaren door davesanandreas
Geplaatst: 11 december 200816 jaren comment_1195771 rare vraag maybemaar welke "option" moet je dan eigenlijk kiezen, ik heb "option1" gekozen alleen maakt het wat uit Thnx Option bij wat? je kan als naar de download site gaat uit twee "options" kiezen (tenminsten ik dan) welke moet ik dan kiezen? en wat moet je eigenlijk verder doen als je het de driver hebt geinstalleerd, moet het dan nog ergens in gezet worden of niet.. Ja option 1, Option 2 is alles apart. option 1 is alles in 1, het installeert zichzelf. Hoeft em dus nergens in te zetten ofzow. Als je em geïstalleerd hebt moet je pc restarten en dan open je CCC advanced, en dan ga je naar 3D, zet je Mipmap helemaal op Quality. Greetz
Geplaatst: 12 december 200816 jaren comment_1196836 oke heb de ati patch geinstaleerd en gta loopt nu ineens , krijg niet meer de error resc10 maar kan hem nog steeds niet op high spelen met me ati radeon 3870x2 1gig ...... maar goed kan in ieder geval eindelijk is spelen na 8 dagen
Geplaatst: 13 december 200816 jaren comment_1197921 Die 8.21 CCC werkt niet echt verbetert een paar Kleine dingetjes! Maar voor de Mensen die ECHT hulp nodig hebben heb ik een Idee die WEL werkt ! Ik maak er wel een Topic Over -RecroMancer-
Geplaatst: 14 december 200816 jaren comment_1199340 oke heb de ati patch geinstaleerd en gta loopt nu ineens , krijg niet meer de error resc10 maar kan hem nog steeds niet op high spelen met me ati radeon 3870x2 1gig ...... maar goed kan in ieder geval eindelijk is spelen na 8 dagen Ik heb precies het tegenovergestelde na het installeren van de update krijg ik nu ineens de resc10 error terwijl dat daarvoor niet zo was weet iemand wat ik daaraan kan doen?
De nieuwe Ati driver is nu te downloaden:
http://ati.amd.com/support/driver.HTML
Schijnt dat er niet echt veel prestatiewinst zal worden geboekt, zo lees ik in andere fora.
Ik ga hem nu installeren en ik laat even weten wat mijn bevindingen zijn.