Na lang wachten, goed uitkijken en uitstellingen van GTA IV voor PC te aanvaarden is het bijna zover. De examens zitten er 16 december op en het eerste wat ik doe is de winkel binnengaan en GTA IV kopen. Ok, het heeft tekortkomingen etc. maarja boeie! Ik zit enkel met een ander probleem, de PC die ik heb. Heeft te lage systeemeisen voor GTA IV. Dit zijn ze:
Computer
¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant: To Be Filled By O.E.M.
- Computermodel: ConRoe945PL-GLAN
- Computernaam: RIVELISCOOLERDANJIJ
- Systeemtype: X86 (32-bits) systeem
Moederbord
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant:
- Model: ConRoe945PL-GLAN
- BIOS Fabrikant: American Megatrends Inc.
- BIOS Model: Default System BIOS
Processor
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Model: Intel® Pentium® 4 CPU 3.20GHz
- Kloksnelheid: 3196 MHz
Geheugen
¯¯¯¯¯¯¯¯
- Grootte: 1023 MB RAM
Hardeschijf
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Bestandstype: NTFS
- Grootte: 150,85 GB
- Vrije ruimte: 19,23 GB
Videokaart
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Model: Radeon X1650 Series Secondary
- Beeldprocessor: ATI Radeon Graphics Processor (0x71E6)
- Geheugengrootte: 256 MB
- Drivers: ati2dvag.dll, versie 6.14.10.6783
Beeldscherm
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
- Model: Standaardbeeldscherm
- Schermresolutie: x
- Kleurkwaliteit: 32-bits
- Frequentie: 60 Hz
Geluidskaart
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant: Pinnacle Systems
- Model: Pinnacle PCTV 310i PAL Stereo DVB-T Capture Device
DirectX
¯¯¯¯¯¯¯
- Versie: 9.0c
Besturingssysteem
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Naam: Microsoft Windows XP Professional
- Versie: 5.1.2600
- Service Pack: Service Pack 2
Noot: HD is te klein weetik maar ik kan zo 50 gigabyte vrijmaken
Zoals je ziet veel tekortkomingen. Ik heb geen geld/tijd/zin/mogelijkheid om hem uit te breiden dus vraag ik het maar. Kan ik hiermee GTA IV spelen, ookal is het op low en superslecht? Of kan ik hem gewoon niet installeren? We hebben ook nog andere PC die is van mijn broer en voldoet aan de normalvereisten. Maar als ik het daarop installeer kan ik nauwelijks twee uurtjes per dag spelen. En met de PC hierboven zowat altijd(en nee ik ben niet verslaafd ).
Mijn vraag is dus; kan ik met deze PC het spel spelen, alles alles op low staat?
Hallo!
Na lang wachten, goed uitkijken en uitstellingen van GTA IV voor PC te aanvaarden is het bijna zover. De examens zitten er 16 december op en het eerste wat ik doe is de winkel binnengaan en GTA IV kopen. Ok, het heeft tekortkomingen etc. maarja boeie! Ik zit enkel met een ander probleem, de PC die ik heb. Heeft te lage systeemeisen voor GTA IV. Dit zijn ze:
Zoals je ziet veel tekortkomingen. Ik heb geen geld/tijd/zin/mogelijkheid om hem uit te breiden dus vraag ik het maar. Kan ik hiermee GTA IV spelen, ookal is het op low en superslecht? Of kan ik hem gewoon niet installeren? We hebben ook nog andere PC die is van mijn broer en voldoet aan de normalvereisten. Maar als ik het daarop installeer kan ik nauwelijks twee uurtjes per dag spelen. En met de PC hierboven zowat altijd(en nee ik ben niet verslaafd
).
Mijn vraag is dus; kan ik met deze PC het spel spelen, alles alles op low staat?
Alvast bedankt en prettige feestdagen
!
Gegroet Rivel
Bewerkt: door Rivel