December 11, 200817 yr Ik heb zelf iets gemaakt, maar nu wil ik graag mijn naam in de achtergrond verwerkt in dezelfde kleur als haar... Uhhhh... Truitje. Als iemand dit zou kunnen doen ben ik heel dankbaar!
December 11, 200817 yr [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): Vul dit lijstje in, En vraag het nog een keer. Sorry als dit overkwam als Mod-Achtig gedrag. Ik heb niks te doen.
December 11, 200817 yr Ik heb zelf iets gemaakt, maar nu wil ik graag mijn naam in de achtergrond verwerkt in dezelfde kleur als haar... Uhhhh... Truitje. Als iemand dit zou kunnen doen ben ik heel dankbaar! Ik wil het best proberen maar heb je nog een suggestie voor een Lettertype?
December 11, 200817 yr Author Ik wil het best proberen maar heb je nog een suggestie voor een Lettertype? Uhh, ik heb hier niet zoveel verstand van maar het lettertype hoeft niet strak te zijn, een beetje losjes net als de woorden aan de rechterkant misschien?
December 11, 200817 yr Daar wil ik wel even naar zoeken, Dan kan Zamgod hem maken. EDIT : Ik heb nu al wat gevonden : Street soul aaaiight! Amsterdam Graffiti Edited December 11, 200817 yr by forumrunner
December 11, 200817 yr Daar wil ik wel even naar zoeken, Dan kan Zamgod hem maken.EDIT : Ik heb nu al wat gevonden : Street soul aaaiight! Amsterdam Graffiti Deze wil ik best gebruiken maar nu moet MrKookie nog gaan kiezen en dan zal ik het gaan maken
December 11, 200817 yr Daar wil ik wel even naar zoeken, Dan kan Zamgod hem maken.EDIT : Ik heb nu al wat gevonden : Street soul aaaiight! Amsterdam Graffiti Deze wil ik best gebruiken maar nu moet MrKookie nog gaan kiezen en dan zal ik het gaan maken Je hoeft ze niet persé te gebruiken hoor, het waren gewoon een paar voorstellen.
Ik heb zelf iets gemaakt, maar nu wil ik graag mijn naam in de achtergrond verwerkt in dezelfde kleur als haar... Uhhhh... Truitje.
Als iemand dit zou kunnen doen ben ik heel dankbaar!