Geplaatst: 12 december 200816 jaren comment_1196854 Hey mensen, Na 3 dagen proberen om deze missie op de pc uit te spelen geef ik het op. Wie o wie kan mij ff helpen om de flight school missie te voltooien? Missie: Flight school No cheats plz. GTASAsf2.b Bewerkt: 12 december 200816 jaren door Ramsteen
Geplaatst: 12 december 200816 jaren comment_1196895 Flying School : Mission Passed! [Minstens Brons behaald.] Beloningen : Flying Skill + ; Respect + ; De Rustler spawnt nu op Verdant Meadows. Je savegame zit in de bijlage. Ik heb gesaved in Verdant Meadows. Veel plezier verder met San Andreas! Bewerkt: 12 december 200816 jaren door MegaPilot
Geplaatst: 12 december 200816 jaren Auteur comment_1196898 Ik doe 'm wel voor je. Super bedankt! Ben je al begonnen? zo Nee, wacht ff plz.. Ben Oysters aan het zoeken geweest.. sla ik hem ff op en upload ik hem opnieuw Edit: Hier de nieuwe versie, heb hem weer opgeslagen bij het vliegveld! Bedankt alvast. Edit 2: Flying School : Mission Passed! [Minstens Brons behaald.]Beloningen : Flying Skill + ; Respect + ; De Rustler spawnt nu op Verdant Meadows. Je savegame zit in de bijlage. Ik heb gesaved in Verdant Meadows. Veel plezier verder met San Andreas! Super bedankt! GTASAsf2.b Bewerkt: 12 december 200816 jaren door Ramsteen
Hey mensen,
Na 3 dagen proberen om deze missie op de pc uit te spelen geef ik het op.
Wie o wie kan mij ff helpen om de flight school missie te voltooien?
Missie: Flight school
No cheats plz.
GTASAsf2.b
Bewerkt: door Ramsteen