Geplaatst: 12 december 200816 jaren comment_1197146 heey, ik heb dit topic gemaakt om aan andere mensen te vragen die bestandes van Sketchup om te zetten naar die je in GTA SA kan zetten hij upload ze niet!! Alvast bedankt
Geplaatst: 12 december 200816 jaren comment_1197235 heey,ik heb dit topic gemaakt om aan andere mensen te vragen die bestandes van Sketchup om te zetten naar die je in GTA SA kan zetten hij upload ze niet!! Alvast bedankt Om een sketchup bestand up te loaden moet je het eerst zippen (comprimeren) met WinRar. Verder kun je volgens mij beter in de Modding Hulp Sectie terecht.EDIT: Mooi is al verplaatst Deze tutorial kan ook goed van pas komen Bewerkt: 12 december 200816 jaren door MartyCeha
Geplaatst: 12 december 200816 jaren comment_1197326 heey,ik heb dit topic gemaakt om aan andere mensen te vragen die bestandes van Sketchup om te zetten naar die je in GTA SA kan zetten hij upload ze niet!! Alvast bedankt Ook als je Sketchup Pro hebt, kan je je model makkelijk exporteren naar *.3ds, wat je kan openen in Gmax/3DS Max, waarvan je het weer kan exporteren naar GTA:SA formaat. @Hieronder: Sketchup Pro is verkrijgbaar op mijn website, lees "Downloads" artikel op de voorpagina. Bewerkt: 13 december 200816 jaren door Beagle
Geplaatst: 12 december 200816 jaren comment_1197683 Ook als je Sketchup Pro hebt, kan je je model makkelijk exporteren naar *.3ds, wat je kan openen in Gmax/3DS Max, waarvan je het weer kan exporteren naar GTA:SA formaat. zo niet gebruik deze tut klikkerdeklikkerdeklik grz
heey,
ik heb dit topic gemaakt om aan andere mensen te vragen die bestandes van Sketchup om te zetten naar die je in GTA SA kan zetten
hij upload ze niet!!
Alvast bedankt