Geplaatst: 12 december 200816 jaren comment_1197478 Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen, als het vekeerd is kan iemand deze dan naar die plek zetten. Ok ik was gewoon beetje aan het kl**e met de politie toen de LCSD kwam met zoon swat wagen Ik stapte erin en kreeg gratis ammo, ik weet niet of deze al bekend is!
Geplaatst: 12 december 200816 jaren comment_1197488 Dit was al lang bekend, het is hetzelfde als je gewond bent en je stapt in een Ambulance dan je Automatisch een stukje Health erbij krijgt. En bij de S.W.A.T. wagen met Armor, niks nieuws eigenlijk.
Geplaatst: 12 december 200816 jaren comment_1197498 Als je in een politie wagen stapt, dan krijg je ook automatisch 5 kogels voor je shotgun (of een shotgun met 5 kogels als je die nog niet had).
Geplaatst: 12 december 200816 jaren comment_1197500 Als je in een politie wagen stapt, dan krijg je ook automatisch 5 kogels voor je shotgun (of een shotgun met 5 kogels als je die nog niet had). En dat is ook waar!
Geplaatst: 12 december 200816 jaren Auteur comment_1197505 van de 5 kogels en beetje health ook, maar had nog nergens gehoord over de ammo
Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen, als het vekeerd is kan iemand deze dan naar die plek zetten.
Ok ik was gewoon beetje aan het kl**e met de politie toen de LCSD kwam met zoon swat wagen
Ik stapte erin en kreeg gratis ammo, ik weet niet of deze al bekend is!