Geplaatst: 13 december 200816 jaren comment_1197970 De Gta IV patch is sinds Net Uit, maar leverd Fouten op en heeft Ook Fixjes: ik laat 2 Plaatjes zien VOOR de Patch en NA de Patch ik zet er ook cijfers enz bij: (plaatje 1 is VOOR de patch) Voor fouten van VOOR de patch 1: Auto's rijden niet op de weg 2:De huizen Verdwijnen 3:De schaduw is te Ruizig. Goed VOOR de patch 4: De auto kwaliteit De FPS is beter 4~10 (plaatje 2 is NA de patch) Na Fouten NA de patch 4: De auto kwaliteit is Wazig Geworden En als je je muis draaid word het beeld even Wazig Fps Slechter 1~7 Goed NA de patch 1:De huizen verdwijnen niet meer 2:De auto's rijden gewoon op de weg 3:De schaduw is Echter Bewerkt: 13 december 200816 jaren door recromancer
Geplaatst: 13 december 200816 jaren comment_1198211 De Gta IV patch is sinds Net Uit,maar leverd Fouten op en heeft Ook Fixjes: ik laat 2 Plaatjes zien VOOR de Patch en NA de Patch ik zet er ook cijfers enz bij: (plaatje 1 is VOOR de patch) Voor fouten van VOOR de patch 1: Auto's rijden niet op de weg 2:De huizen Verdwijnen 3:De schaduw is te Ruizig. Goed VOOR de patch 4: De auto kwaliteit De FPS is beter 4~10 (plaatje 2 is NA de patch) Na Fouten NA de patch 4: De auto kwaliteit is Wazig Geworden En als je je muis draaid word het beeld even Wazig Fps Slechter 1~7 Goed NA de patch 1:De huizen verdwijnen niet meer 2:De auto's rijden gewoon op de weg 3:De schaduw is Echter Welke patch? Greetz
Geplaatst: 13 december 200816 jaren Auteur comment_1198237 De Gta IV patch is sinds Net Uit,maar leverd Fouten op en heeft Ook Fixjes: ik laat 2 Plaatjes zien VOOR de Patch en NA de Patch ik zet er ook cijfers enz bij: (plaatje 1 is VOOR de patch) Voor fouten van VOOR de patch 1: Auto's rijden niet op de weg 2:De huizen Verdwijnen 3:De schaduw is te Ruizig. Goed VOOR de patch 4: De auto kwaliteit De FPS is beter 4~10 (plaatje 2 is NA de patch) Na Fouten NA de patch 4: De auto kwaliteit is Wazig Geworden En als je je muis draaid word het beeld even Wazig Fps Slechter 1~7 Goed NA de patch 1:De huizen verdwijnen niet meer 2:De auto's rijden gewoon op de weg 3:De schaduw is Echter Welke patch? Greetz Rockstar Patch
Geplaatst: 13 december 200816 jaren comment_1198242 Fout na de patch: - Grote kans dat je beeld blijft draaien naar linksboven
Geplaatst: 13 december 200816 jaren comment_1198937 Ik heb het al gefixed. Joystick eruit PC opnieuw opstarten en spelen maar
Geplaatst: 14 december 200816 jaren Auteur comment_1199228 Ja dat was de oplossing van Rockstar is vanwege je Joystick maar ik heb die niet aangesloten dus hebben de mensen die probleem niet meer Bewerkt: 14 december 200816 jaren door recromancer
De Gta IV patch is sinds Net Uit,
maar leverd Fouten op en heeft Ook Fixjes:
ik laat 2 Plaatjes zien VOOR de Patch en NA de Patch ik zet er ook cijfers enz bij:
(plaatje 1 is VOOR de patch)
Voor
fouten van VOOR de patch
1: Auto's rijden niet op de weg
2:De huizen Verdwijnen
3:De schaduw is te Ruizig.
Goed VOOR de patch
4: De auto kwaliteit
De FPS is beter 4~10
(plaatje 2 is NA de patch)
Na
Fouten NA de patch