Geplaatst: 13 december 200816 jaren comment_1198053 Hey beste Photoshoppers Ik wil graag een hele mooie kop afbeelding voor mijn live broadcast channel. Dit is de huidige gemaakt door een behulpzame Amerikaan. Zo mooi vind ik hem nou weer niet. Type: Banner, Kop afbeelding Stijl: Iets heel moois wat je zelf mag bedenken. Grootte: 950 breedte hoogte 300 of meer Afbeelding:zie hierboven Tekst: DiekoThaKurd met de hoofdletters graag en als het kan ook live games and entertainment in het klein. Rand:Dat mag je zelf kiezen Kleuren:blauw zwart lichte kleuren Render (optioneel): GTA IV, PS3 CoD WaW Extra (optioneel): Ik dank diegene die dit voor mij doet heeeeel erg !
Geplaatst: 23 december 200816 jaren Auteur comment_1209973 Joppie ik ben je heel erg dankbaar! Maar ik heb een vraagje :$ :$ Dit is die plaatje waar je op drukt en naar mijn kanaal gaat. Maar het probleem is dat het niet zo duidelijk te zien. Wil je alsjeblieft de letters in een kleur maken zodat je het makkelijker kan zien.
Geplaatst: 23 december 200816 jaren comment_1211201 Is goed ga ik ffies doen en ik zal je naam groter maken Done... Ik had de psd bestanden niet meer maar het is toch gelukt. Bewerkt: 23 december 200816 jaren door joppie
Geplaatst: 23 december 200816 jaren Auteur comment_1211230 HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL ERG BEDANKT! Joppie heel erg bedankt Het is nu veel duidelijker. Bedankt! Nu mag er een slotje op
Hey beste Photoshoppers
Ik wil graag een hele mooie kop afbeelding voor mijn live broadcast channel.
Dit is de huidige gemaakt door een behulpzame Amerikaan.
Zo mooi vind ik hem nou weer niet.
Type: Banner, Kop afbeelding
Stijl: Iets heel moois wat je zelf mag bedenken.
Grootte: 950 breedte hoogte 300 of meer
Afbeelding:zie hierboven
Tekst: DiekoThaKurd met de hoofdletters graag en als het kan ook live games and entertainment in het klein.
Rand:Dat mag je zelf kiezen
Kleuren:blauw zwart lichte kleuren
Render (optioneel): GTA IV, PS3 CoD WaW
Extra (optioneel):
Ik dank diegene die dit voor mij doet heeeeel erg !