Geplaatst: 13 december 200816 jaren comment_1198107 Heey iedereen. Ik heb een best wel groot probleem. Nouja probleem dan niet echt maar ik was dus effe gta iv spelen en een temperatuur logger aan. Hij logde mijn prosessor temperatuur. Normaal staat hij bij mij rond de 60 graden. Als ik een tijdje gta speeld (2 minuten) loopt hij GIGANTISCH hoog op. De vorige keer kwam hij dicht bij de 85 graden. Hoort dit of gaat dit gevaarlijk worden? Ik heb namelijk geen zin dat mijn complete prosessor wegbrand door te hoge temperaturen. Hier zijn mijn systeem eigenschappen: Bewerkt: 13 december 200816 jaren door kevinkrs
Geplaatst: 13 december 200816 jaren Auteur comment_1198798 Heeeee... probleem gevonden, lijkt mij Ik was net effe spelen nu komt de temperetuur dus nie hoger dan 80 Wel rond om heen maar ook het opwarmen duurt langer. Hij staat nogsteets in een kast enzo;p Ik dnek dat we inderdaad 't probleem gevonden hebben. Ik ga nog effe mee experimenteren.
Geplaatst: 15 december 200816 jaren Auteur comment_1200444 Ik heb nog 1 vraagje. Wat is GPU want die staat namelijk warm te draaie.
Geplaatst: 15 december 200816 jaren comment_1200765 Een Graphical Processing Unit of GPU is een processor die gebruikt wordt voor alle videotaken. Hiermee neemt hij deze taken van de CPU (Central Processing Unit) over. Deze processor bevindt zich meestal op een Videokaart. Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/GPU Astjeblieft
Geplaatst: 15 december 200816 jaren Auteur comment_1200797 Een Graphical Processing Unit of GPU is een processor die gebruikt wordt voor alle videotaken. Hiermee neemt hij deze taken van de CPU (Central Processing Unit) over. Deze processor bevindt zich meestal op een Videokaart.Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/GPU Astjeblieft Ah zon vermoede had ik al. Mijn GPU is rond de 60 graden iddle en 70-75 als ik gta iv speeld. Is dat normaal?
Heey iedereen.
Ik heb een best wel groot probleem.
Nouja probleem dan niet echt maar ik was dus effe gta iv spelen en een temperatuur logger aan.
Hij logde mijn prosessor temperatuur.
Normaal staat hij bij mij rond de 60 graden.
Als ik een tijdje gta speeld (2 minuten) loopt hij GIGANTISCH hoog op.
De vorige keer kwam hij dicht bij de 85 graden.
Hoort dit of gaat dit gevaarlijk worden?
Ik heb namelijk geen zin dat mijn complete prosessor wegbrand door te hoge temperaturen.
Hier zijn mijn systeem eigenschappen:
Bewerkt: door kevinkrs