Geplaatst: 13 december 200816 jaren comment_1198588 aey iedereen, lange tijd ben ik me gaan focussen op andere dingen, laatste tijd namelijk veel op muziek, ik wil audio bewerken, beats make en instelle, maar de programmas die ik ken kan ik niet 1,2,3 downloade of zijn te moeilijk , ik ken: cool edit pro (kon geen full download vinde) virtual dj (kon alleen oude versie vinde) en acid pro (saai, niet mooi en moeilijk) kent iemand van jullie andere programma? alvast bedankt kamranoi
Geplaatst: 13 december 200816 jaren comment_1198629 Ik gebruik Audiacity. Dat vind ik zelf een erg goed programma.
Geplaatst: 14 december 200816 jaren comment_1199790 zijn die gratis:) want illigaal downen is stout en dat mag(wil) ik niet
Geplaatst: 25 december 200816 jaren Auteur comment_1213147 virtual dj is wel goed maar heeft niet zo veel mogelijkheden.
aey iedereen,
lange tijd ben ik me gaan focussen op andere dingen, laatste tijd namelijk veel op muziek, ik wil audio bewerken, beats make en instelle, maar de programmas die ik ken kan ik niet 1,2,3 downloade of zijn te moeilijk ,
ik ken:
cool edit pro (kon geen full download vinde)
virtual dj (kon alleen oude versie vinde) en
acid pro (saai, niet mooi en moeilijk)
kent iemand van jullie andere programma?
alvast bedankt
kamranoi