December 13, 200817 yr Gwn ff een vraagje hoe moet je zitten in de PC versie? Edited December 13, 200817 yr by Mevin
December 13, 200817 yr Gwn ff een vraagje hoe moet je zitten in de PC versie? bedoel je soms gehurkt wandelen?
December 13, 200817 yr je kan wel gewoon zitten op de consoles door de looptoets in te drukken om te zitten denk ik C (kan ook anders zijn maa dat is in GTA san andreas )
December 13, 200817 yr je kan wel gewoon zitten op de consoles door de looptoets in te drukken om te zitten denk ik C (kan ook anders zijn maa dat is in GTA san andreas ) Jij bedoeld gehurkt, en alleen dit is mogelijk, dus niet zitten.
December 13, 200817 yr gehurkt lopen en gehurkt zitten doe je gewoon 'classic' met c net zoals in gta III gta vice city enzo. Alleen kan je nu wel gehurkt lopen wat niet in III en vice city niet kon.. overigens in san andreas wel. Edited December 13, 200817 yr by Tommy-Vercetti
December 13, 200817 yr ..... c net zoals in gta III gta ..... kan je in gta3 zitten :O wist ik dus niet ik dacht altijd van niet Edited December 13, 200817 yr by the_dan
December 13, 200817 yr Author Bedankt, maar bijvoorbeeld als je een vriend bijv meeneemt naar een stripclub dan gaat hij zitten bij de bar en ik vroeg me af of ik dit ook kan
December 15, 200817 yr Bedankt, maar bijvoorbeeld als je een vriend bijv meeneemt naar een stripclubdan gaat hij zitten bij de bar en ik vroeg me af of ik dit ook kan Dan gaat niko als het goed is zelf ook gewoon zitten hoor.
Gwn ff een vraagje hoe moet je zitten in de PC versie?
Edited by Mevin