Geplaatst: 14 december 200816 jaren comment_1199363 Hallo heb een probleempje met GTA IV het spel werkt perfect maar ik zie alleen zwarte strepen door autos en muren en zo erg irritant heeft iemand hier meschien een oplossing voor? alvast bedankt
Geplaatst: 14 december 200816 jaren comment_1199439 Halloheb een probleempje met GTA IV het spel werkt perfect maar ik zie alleen zwarte strepen door autos en muren en zo erg irritant heeft iemand hier meschien een oplossing voor? alvast bedankt Wat zijn je specs? typ dxdiag in bij uitvoeren of bij zoeken als je vista hebt.
Geplaatst: 14 december 200816 jaren Auteur comment_1199464 Halloheb een probleempje met GTA IV het spel werkt perfect maar ik zie alleen zwarte strepen door autos en muren en zo erg irritant heeft iemand hier meschien een oplossing voor? alvast bedankt Wat zijn je specs? typ dxdiag in bij uitvoeren of bij zoeken als je vista hebt. me specs zijn goed genoeg volgens mij intel core 2 duo E7200 @ 2.53 ghz geheugen 3070 RAM dx 10 videokaart ati radeon HD 3650 512 MB
Geplaatst: 14 december 200816 jaren comment_1199466 Halloheb een probleempje met GTA IV het spel werkt perfect maar ik zie alleen zwarte strepen door autos en muren en zo erg irritant heeft iemand hier meschien een oplossing voor? alvast bedankt Wat zijn je specs? typ dxdiag in bij uitvoeren of bij zoeken als je vista hebt. me specs zijn goed genoeg volgens mij intel core 2 duo E7200 @ 2.53 ghz geheugen 3070 RAM dx 10 videokaart ati radeon HD 3650 512 MB Heb precies dezelfde specs! En ook strepen, haperingen. Moet ik een nieuwe videokaart?
Geplaatst: 14 december 200816 jaren Auteur comment_1199485 Halloheb een probleempje met GTA IV het spel werkt perfect maar ik zie alleen zwarte strepen door autos en muren en zo erg irritant heeft iemand hier meschien een oplossing voor? alvast bedankt Wat zijn je specs? typ dxdiag in bij uitvoeren of bij zoeken als je vista hebt. me specs zijn goed genoeg volgens mij intel core 2 duo E7200 @ 2.53 ghz geheugen 3070 RAM dx 10 videokaart ati radeon HD 3650 512 MB Heb precies dezelfde specs! En ook strepen, haperingen. Moet ik een nieuwe videokaart? ik heb geen haperingen alleen die strepen voor de rest werkt alles goed
Hallo
heb een probleempje met GTA IV
het spel werkt perfect maar ik zie alleen zwarte strepen door autos en muren en zo erg irritant
heeft iemand hier meschien een oplossing voor?
alvast bedankt