Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Geen pijlen om te dansen.

Als ik zo'n missies moet doen waar ik moet dansen/hoppen met me lowrider en zo, komt er vanonder alleen een cirkel! geen pijltjes naar waar ik moet drukken om punten te krijgen. Ik heb geen idee wat ik moet doen! Help mij alsjeblieft.

Featured Replies

welkom op het forum!

instaleer SA is opnieuw het is waarschijnlijk een probleem van het spel zelf grz. C.

Je schermresolutie staat waarschijnlijk te hoog. Verwijder eens het bestandje 'gta_sa.set' uit je iGta: San Andreas User Files'. Deze bevindt zich normaal gezien in 'Mijn Documenten'. Ook kan het zijn dat je last hebt van een Bug/Glitch, dan raad ik je aan om hier een Savegame-aanvraag te doen. Dan zal iemand anders de missie voor je doen. Lees wel even de regels door voor je een missie aanvraagt. Misschien heeft een ander persoon er geen last van en kan hij zo de missie voor je doen. :)

Edited by MegaPilot

• Author
Je schermresolutie staat waarschijnlijk te hoog. Verwijder eens het bestandje 'gta_sa.set' uit je iGta: San Andreas User Files'. Deze bevindt zich normaal gezien in 'Mijn Documenten'. Ook kan het zijn dat je last hebt van een Bug/Glitch, dan raad ik je aan om hier een Savegame-aanvraag te doen. Dan zal iemand anders de missie voor je doen. Lees wel even de regels door voor je een missie aanvraagt. Misschien heeft een ander persoon er geen last van en kan hij zo de missie voor je doen. :)

Bedankt, ik zal het eens proberen!