Jump to content
Geplaatst:
comment_1200036

eey,

De patch die je nu automatisch krijgt tijdens het inloggen is niet DE PATCH.

Deze patch verhelpt een paar kleine problemen, maar de échte, grote patch komt nog.

• Reacties 38
  • Bezichtigingen 2.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1200143

die patch die er nu is is zeg maar een "tussen-patch"

-Hoe weet ik dat?

Gelezen op een GTA site in Amerika + iemand op de multiplayer zei precies hetzelfde

Geplaatst:
comment_1200165

maar hopen dat dit waar is ( en dat het gaat werken) ik was net van plan om terug naar bart smit te gaan maar nu stel ik het nog uit. toc vind ik dit geen stijl van rockstar, wat een kneuzen......

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1200166
maar hopen dat dit waar is ( en dat het gaat werken) ik was net van plan om terug naar bart smit te gaan maar nu stel ik het nog uit. toc vind ik dit geen stijl van rockstar, wat een kneuzen......

ja mee eens, GTA (IV) is één van de mooiste games (vind ik) en dat doet ie het niet terwijl ze dat weten

Geplaatst:
comment_1200223
maar de échte, grote patch komt nog.

Er komen vast nog wel enkele updates die problemen verhelpen.

Waarop baseer je dat er nog een grote patch aankomt? Rockstar Games heeft namelijk nog niets bekend gemaakt over een volgende patch.

Volgens mij heeft R* ook nooit aangekondigd dat de patch gereleased is.

De patch zou dingen fixen, dat heeft deze niet echt gedaan.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1200229
maar de échte, grote patch komt nog.

Er komen vast nog wel enkele updates die problemen verhelpen.

Waarop baseer je dat er nog een grote patch aankomt? Rockstar Games heeft namelijk nog niets bekend gemaakt over een volgende patch.

Volgens mij heeft R* ook nooit aangekondigd dat de patch gereleased is.

De patch zou dingen fixen, dat heeft deze niet echt gedaan.

ja idd dus drm vind ik het wel kloppen dat DE PATCH nog moet komen

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1200257
dat hoop ik heel erg, dan kan je gta eindelijk goed spelen.

Ja, bij mij schokt ie na 20 min spelen, erg irritant.

En als het toch blijkt (wat volgens mij helemaal niet is) dat dit wel de patch is, kan Rockstar m'n **** gaan likken en m'n geld terug geven

Geplaatst:
comment_1200731

ik weet het niet nu.nl zegt dat dit de patch is lees maar:

Patch voor pc-versie GTA IV nu beschikbaar

Uitgegeven: 15 december 2008 12:34

Laatst gewijzigd: 15 december 2008 12:34

Pc-gamers die nog steeds problemen hebben met Grand Theft Auto IV, kunnen nu een patch downloaden die mogelijk deze problemen verhelpt.

Zo zal de patch de video editor verbeteren en gebruiksvriendelijker maken. Het wordt onder andere gemakkelijker om video’s een naam te geven en de rendering kwaliteit wordt verbeterd. De minigame Bowlen geeft na het installeren van de patch ook minder problemen bij mensen die de gevoeligheid van de muis hoog hebben ingesteld.

Een schaduwprobleem dat voorkwam bij ATI 1900 kaarten is ook opgelost en er is een grafische verbetering toegepast. DirectInput controllers worden nu ondersteund.

De ontwikkelaar raadt wel gebruikers aan eerst de geïnstalleerde hack te verwijderen die eerder al die mogelijkheid gaf, voordat ze de patch installeren. Je instellingen voor je multiplayer-personage worden nu bijgehouden door de game.

Social Club

Veel gamers wisten te melden dat de Social Club slecht toegankelijk was en dat velen een MMA10 foutmelding kregen. Krijg je na het installeren van de patch toch nog de foutmelding, dan raadt Rockstar je aan om dit te melden.

Als laatste zal de patch de power management problemen oplossen. De patch is hier te vinden en is 32,63 MB groot.

ik hoop het natuurlijk niet maar als nu.nl het zo zegt dan bewijst dit dat bij rockstar een stel sukkels werkt die er geen bal van snappen!!! een patch an 30 mb die alleen maar dingen verslechterd in plaats van verbeterd tssssssssssssssssssss.... goed voor mekaar hoor rockstar. kleuterwerk verrichten en er miljoenen meeverdienen.....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.