Geplaatst: 14 december 200816 jaren comment_1200114 Bij de missie payback komt er rechtsonder payback of loading te staan en gaat ie laden, maar dit gaat erg lang door en volgens mij blijft hij hangen. Wie weet een oplossing?
Geplaatst: 14 december 200816 jaren comment_1200131 Bij de missie payback komt er rechtsonder payback of loading te staan en gaat ie laden, maar dit gaat erg lang door en volgens mij blijft hij hangen. Wie weet een oplossing? Als je het loading pictogram nog ziet bewegen (dat er een soort licht voorbij komt), is hij bniet blijven hangen. Ik heb dit ook eens gehad, maar na ong. een kwartier wachten is het er gekomen. Gewoon blijven wachten, ook al duurt het 2 uur (daarna zou ik me toch wel zorgen maken)
Geplaatst: 15 december 200816 jaren Auteur comment_1200505 Ja, hij deed het 1 keer maar ik was niet bij mijn pc gebleven, maar even naar beneden gegaan en toen waren die tegenstanders ontsnapt en kon ik weer opnieuw :S
Bij de missie payback komt er rechtsonder payback of loading te staan en gaat ie laden, maar dit gaat erg lang door en volgens mij blijft hij hangen. Wie weet een oplossing?