Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
  • Reacties 194
  • Bezichtigingen 16.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1507853
Ik heb nou zoveel zin in Uncharted 2, dat is gewoon niet meer normaal. Ben vandaag jarig dus ik heb aardig wat centjes binnengehaald. :eten:

Ik ga hem kopen in de herfstvakantie, aanstaande maandag dus. Denken jullie dat hij dan niet uitverkocht is ofzo?

Uncharted 2 is een erg grootte titel, maar zo groot is hij ook weer niet. :puh:

Bij GameMania kan je hem al halen. Had ik maar money :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Regel het goed net zoals mij, ik krijg me review versie morgen. :D

Kan je de review versie daarna naar mij sturen?

40 euro. :D

Geplaatst:
comment_1507883

Hij is al uit in de winkels, maar ik moest een dag langer op me pre-order wachten...

Vanmiddag heb ik m als het goed is! :D

(+ extra's zoals gouden geweren en extra skins voor MP!)

Bewerkt: door FGras

Geplaatst:
comment_1508496

Ik heb de game mensen! :D

(jaah in steelcase collectors edition!)

Hij is echt prachtig en de levels zijn zooo groot! :O

ook geen laadtijden, tenzij je dood gaat!

Echt beste game ever!!!!

Gameplay is geweldig! zit nu net in de level dat je wakker word bij zo'n tibetaan ;)

Bewerkt: door FGras

Geplaatst:
comment_1508545
multiplayer is vet, heb gameplaybeelden gezien. singleplayer zal ook wel goed zijn, maar ik ga het vooral kopen vanwege multiplayer _O_

Dit is eerder een game voor de singleplayer.. ;)

Mee eens, Maar de multiplayer schijnt ook van hoge kwaliteit te zijn. Niet zoals COD maar zeker goed. Het voelde niet aan als een multiplayertje bij een singeplayer game.

Geplaatst:
comment_1508548
multiplayer is vet, heb gameplaybeelden gezien. singleplayer zal ook wel goed zijn, maar ik ga het vooral kopen vanwege multiplayer _O_

Mee eens, Maar de multiplayer schijnt ook van hoge kwaliteit te zijn. Niet zoals COD maar zeker goed. Het voelde niet aan als een multiplayertje bij een singeplayer game.

Maar toch, Uncharted blijft echt een game waarvan je elke minuut geniet van de singleplayer. Ikzelf heb de game sinds gisteren en ben nu bij hoofdstuk 8.

Geplaatst:
comment_1508551

Maar toch, Uncharted blijft echt een game waarvan je elke minuut geniet van de singleplayer. Ikzelf heb de game sinds gisteren en ben nu bij hoofdstuk 8.

Beter, ik nog niet, komt over een week binnen :)

Maarja hou het voorlopig nog wel uit. Heb nog 2 games liggen die ik moet uitspelen.

Geplaatst:
comment_1508819

En ik heb hem ! heb de limited edition gekocht, echt heel vet. ben in een keer naar hoofdstuk 8 gegaan. Kon maar niet stoppen met spelen, en daarna ben ik met een vriend wezen co open wat ook zeer vet is. Vanavond wil ik misschien de hele nacht multiplayeren aangezien het toch herfstvakantie is. Iemand interesse om mee te doen ?

wel het liefst met een headset.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.