Jump to content

Autochck program not found - Skipping AUTOCHECK

Geplaatst:
comment_1200596

Hey,

Als ik mijn PC start naar Windows Xp SP3.

Na bootscreen krijg ik dan een zwart scherm met witte letters met de melding: Autochck program not found - Skipping AUTOCHECK

Vervolgens schiet hij op blauw scherm met de fout:

STOP: c000021a {onherstelbare systeemfout}

Het systeemproces Session Mananger Initalialization is onverwacht afgebroken mt de status: 0x0000003a (0x000000000 0x000000000).

Het systeem is afgesloten.

Wat moet ik nu doen? :N

• Reacties 34
  • Bezichtigingen 1.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1200837

Je zou dat truckje kunnen proberen. Als het misgaat moet je Windows nog een keer opnieuw installeren, maar je weet nu hoe het moet nietwaar :D :D .

Bewerkt: door Thundercover

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1200844
Je zou dat truckje kunnen proberen. Als het misgaat moet je Windows nog een keer opnieuw installeren, maar je weet nu hoe het moet nietwaar :D :D .

En ja, ik weet nu hoe ik mijn boot.ini kan rebuilden als het fout gaat.

Bewerkt: door Thundercover

Geplaatst:
comment_1200880

Met behulp van EasyBCD kan je weer een dualboot. Zorg dat je in het Add/Remove Entries gedeelte bent en dan kan je het tweede besturingssysteem toevoegen. Overigens denk ik dat je eerst het opstarten van Windows 7 moet herstellen en daarop het programma moet installeren en gebruiken, aangezien Windows 7 waarschijnlijk een andere bootloader heeft. Daardoor kan je niet je huidige boot.ini veranderen!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1201240
Met behulp van EasyBCD kan je weer een dualboot. Zorg dat je in het Add/Remove Entries gedeelte bent en dan kan je het tweede besturingssysteem toevoegen. Overigens denk ik dat je eerst het opstarten van Windows 7 moet herstellen en daarop het programma moet installeren en gebruiken, aangezien Windows 7 waarschijnlijk een andere bootloader heeft. Daardoor kan je niet je huidige boot.ini veranderen!

Het programma werkt niet, ben er ook een poosje mee wezen kloten.

Hij geeft de inhoud aan zoals mijn boot.ini voorheen was.

Wat dus niet klopt...

En ook al ik veranderingen aanbreng, en ik kijk via kladblok in de boot.ini zie ik er ook geen veranderingen aan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.