Geplaatst: 15 december 200816 jaren comment_1200788 Hallo rockers! Zijn jullie fan van Slipknot? Ik zeker wel! Zo'n goede muziek! Echte Hard-Rock! Zeker Psycosocial! Weet er iemand nog goede h!ts van Slipknot? Het officieel profiel op youtube: www.youtube.com/roadrunnerrecords Bedankt! Groet, Robin Bewerkt: 15 december 200816 jaren door Robbie007
Geplaatst: 3 januari 200916 jaren comment_1224371 *klikt op play.* Muziek :BAMBAMBAMBAMBAMBAMBAMDENDENGDENGWHAMWHAMWHAMBATSBATSBATS!!!! Ik : AAAAAAAAAAH, Wat een klotemuziek! Rating (in sterren) : ***** Maar daar staat tegenover dat jij ook van die kudtmuziek luistert, dus dat laat ook maar zien dat jouw comment niet serieus genomen kan worden. Also, dat is geen bambambalkalfhwleahrlaihlrtfwiewwfah zooi, dat is mee dit: En dat, for the record, is wel slechte muziek. Dat is echt alleen maar herrie, heb dan toch liever Fear factory. Die zijn niet zo heavy... Trivium vind ik ook wel goed. Trivium- A Gunshot To The Head Of Trepidation http://www.youtube.com/watch?v=Xt9DIL78JtQ Trivium - The calamity http://www.youtube.com/watch?v=7IcwlYFPPIE Bewerkt: 3 januari 200916 jaren door moechy
Geplaatst: 5 januari 200916 jaren comment_1227123 Trivium zwaarder dan Fear Factory? Harder, sneller en beter dan die 'herrie' op de vorige pagina:
Geplaatst: 5 januari 200916 jaren comment_1227140 Trivium zwaarder dan Fear Factory? Harder, sneller en beter dan die 'herrie' op de vorige pagina: Wat een leuk shirt heeft ie aan (:
Geplaatst: 5 januari 200916 jaren comment_1227928 Trouwens Fear Factory is ook bekend hiervan: Alleen waren de stemmen uit de muziek verwijdert voor deze game. Bewerkt: 5 januari 200916 jaren door 1973
Geplaatst: 6 januari 200916 jaren comment_1228248 Doe mij maar een potje 'echte' metal edit: w00h, 666e post kijk jongens, dát is nou underground! Zoals? *Wow, even het Extreme Makeover team bellen*Maar echt hoor. Hoe zien hun eruit? Nooit gehoord van stijl? Muziek is ook hardstikke slecht. Als blikken konden doden. De zanger van Slipknot is ook de zanger van Stone Sour, en daar draagt ie geen masker. Luister dit ook eens trouwens:
Geplaatst: 6 januari 200916 jaren comment_1228272 Waaronder valt dit?: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">
Geplaatst: 6 januari 200916 jaren comment_1228281 Waaronder valt dit?: name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> Power metal.
Geplaatst: 6 januari 200916 jaren comment_1228342 Doe mij maar een potje 'echte' metal edit: w00h, 666e post kijk jongens, dát is nou underground! Zoals? Om even met het grootste cliché te beginnen - ouwe Slayer, bijvoorbeeld. Voivod, Hellhammer/Celtic Frost, Bathory, Motörhead, Razor, Carnivore.. Ik kan wel heel hip gaan lopen namedroppen, maar daar schiet niemand wat mee op
Geplaatst: 6 januari 200916 jaren comment_1228836 Doe mij maar een potje 'echte' metal edit: w00h, 666e post kijk jongens, dát is nou underground! Zoals? Om even met het grootste cliché te beginnen - ouwe Slayer, bijvoorbeeld. Voivod, Hellhammer/Celtic Frost, Bathory, Motörhead, Razor, Carnivore.. Ik kan wel heel hip gaan lopen namedroppen, maar daar schiet niemand wat mee op Slayer rulez. Maaruh ik zei niet dat Trivium heavier was. Ik vond hun ook goed.
Geplaatst: 12 januari 200916 jaren comment_1235141 *bump* Ok ok kgeef toe. Hun nieuwe song is zo slecht nog niet...
Geplaatst: 13 januari 200916 jaren comment_1235515 Haal bij dat nummer de instrumenten weg en vervang ze door een akoestische gitaar en je hebt een popnummer, de vocalen en tekst passen er perfect bij
Geplaatst: 14 januari 200916 jaren comment_1236610 Haal bij dat nummer de instrumenten weg en vervang ze door een akoestische gitaar en je hebt een popnummer, de vocalen en tekst passen er perfect bij Muggezifter... of mierenneuker... tis maar wat jet liefste doet...
Geplaatst: 14 januari 200916 jaren comment_1236618 KiKa! Die aardige jongens nodig ik uit voor een kopje koffie bij een liefdadigheidsinstelling! Met al die hondjes.... Hun naam spreekt boekdelen.
Geplaatst: 14 januari 200916 jaren Auteur comment_1236726 Sorry allemaal! Dit is een grote fout! Ik zette er: Slipknot Hard-Rock Dit klopt niet! Velen meldden me het. Bedankt!
Geplaatst: 15 januari 200916 jaren comment_1238315 Slipknot is wel oké, maar ik ben meer van Red Hot Chilli Peppers, Editors, en oude rock. Soms vind ik metal wel lauw, maar dan heb ik toch liever Bullet For My Valentine, Bloodsimple of Guns 'N' Roses. Ik luister ook Rap uit de jaren 80 en 90, en oude House zoals je in GTA San Andreas op SF-UR hebt. Oh, en veel muziek uit games zoals Final Fantasy.
Hallo rockers!
Zijn jullie fan van Slipknot?
Ik zeker wel!
Zo'n goede muziek! Echte Hard-Rock!
Zeker Psycosocial!
Weet er iemand nog goede h!ts van Slipknot?
Het officieel profiel op youtube:
www.youtube.com/roadrunnerrecords
Bedankt!
Groet,
Robin
Bewerkt: door Robbie007