December 16, 200817 yr Er is geen optie om de browsergeschiedenis niet te bewaren. Edited December 16, 200817 yr by Preddy
December 17, 200817 yr Preddy zegt: Er is in GTA IV geen optie om de browsergeschiedenis niet te bewaren. Dat betekent zoveel als 'GTA IV onthoudt de browsergeschiedenis sowieso, en je kan het niet uitzetten. Moest dit wel kunnen, had GTA IV wel soepel gedraaid'. zo versta ik het toch.
December 17, 200817 yr ooh bedoel je dat i alles opslaat wat je doet en dat i daarom zo traag loopt ? misschien een idee voor R* om te verranderen
December 22, 200817 yr eigenlijk begriijp ik het nog steeds nietXD Preddy heeft hiermee aangegeven dat in je savefile ook de browsergeschiedenis in het internetcafé Tw@ wordt opgeslagen. Hij heeft geprobeer nl.wikigta.org te vinden en dat is dus opgeslagen. Best grappig, je kan precies zien welke site je bezocht hebt (of geprobeerd hebt te vinden).
December 22, 200817 yr eigenlijk begriijp ik het nog steeds nietXD Preddy heeft hiermee aangegeven dat in je savefile ook de browsergeschiedenis in het internetcafé Tw@ wordt opgeslagen. Hij heeft geprobeer nl.wikigta.org te vinden en dat is dus opgeslagen. Best grappig, je kan precies zien welke site je bezocht hebt (of geprobeerd hebt te vinden). Oh xD Droog toch Maar meer uitleg was wel fijn geweest
Er is geen optie om de browsergeschiedenis niet te bewaren.
Edited by Preddy