Ik ben dus nu een tijdje met modden begonnen, en nu ben ik me ook wat meer aan het verdiepen in 3DSMAx. Ben er net mee begonnen, maar ik zie dat het niet eens een beetje op het vertrouwde Sketchup lijkt. Dus heb ik wel een paar vragen:
Als ik een .3ds model importeer in 3dsmax die ik heb gemaakt met Sketchup, dan staat dat model net als Sketchup doet een een component. Bij Sketchup kan je die exploden, maar hoe gaat dat in 3dsmax?
Hoe kan ik mijn beeld goed rotaten? Ik kan niet zoals bij Sketchup van die mooie knopjes vinden, alleen maar die 3 andere schermen.
Hoe kan ik die 3 andere schermen weg krijgen? En als ik wil ook weer terughalen? (Ik bedoel dus dat ik het Perspective scherm over houd.)
Ik ben dus nu een tijdje met modden begonnen, en nu ben ik me ook wat meer aan het verdiepen in 3DSMAx. Ben er net mee begonnen, maar ik zie dat het niet eens een beetje op het vertrouwde Sketchup lijkt. Dus heb ik wel een paar vragen:
Bewerkt: door Remi-X