Ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn PSN ID, maar ik kan me nog wel automatisch inloggen omdat ik het wachtwoord heb opgeslagen. Omdat ik me ook op andere playstations wil aanmelden, of op mijn PSP wil ik het wachtwoord wel weten. Maar als je op wachtwoord vergeten klikt, moet je je geboortedatum invullen. Ik heb daar een willekeurige geboortedatum ingevuld, omdat je voor een masteraccount ouder als 18 moet zijn (en ik ben de enige gebruiker van de PS3 thuis). Kun je niet ergens je geboortedatum aflezen In je profiel ofzo...
Ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn PSN ID, maar ik kan me nog wel automatisch inloggen omdat ik het wachtwoord heb opgeslagen. Omdat ik me ook op andere playstations wil aanmelden, of op mijn PSP wil ik het wachtwoord wel weten. Maar als je op wachtwoord vergeten klikt, moet je je geboortedatum invullen. Ik heb daar een willekeurige geboortedatum ingevuld, omdat je voor een masteraccount ouder als 18 moet zijn (en ik ben de enige gebruiker van de PS3 thuis). Kun je niet ergens je geboortedatum aflezen
In je profiel ofzo...