Jump to content
  • Reacties 38
  • Bezichtigingen 18.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1202895

Ik wist het ondertussen al een paar dagen dat het onthuld was, en ik vond het toen al wat minder. Ik weet nu al dat deze stijl me niet ligt, en ik vind het dus niet erg (meer) dat ik geen Nintendo DS heb. ^^

Geplaatst:
comment_1202900

Was dit niet al langer bekend? :7

Edit: lol, srry, zie dat j het ook uit d infotreath hebt ^_^

@ Wascokiwi: deze stijl vind ik juist leuk ^_^ lekker cartoon achtig, en nu is het egt een spelletje, i.p.v. een spel, if you get me... :{

Niet dat ik IV etc. kut vind fso, ik vind alle GTA's wel wat hebbe, sommige op n andere manier dan n ander...

Bewerkt: door Dr.Caffeine

Geplaatst:
comment_1202912
Ziet er zeer mooi uit, ik had eigenlijk ook niet veel anders verwacht. Ik ben benieuwd naar meer screens/artwork van Chinatown Wars. :)

Rofl.

Goed nieuws natuurlijk, hopelijk vlug een trailer :Y

Geplaatst:
comment_1202939
Voor het eerst geen helikopter linksboven in de cover sinds GTA III, valt me op. Maar dat zal wel komen vanwege het feit dat er geen helikopters in het spel zitten.

Oja, best logisch :7 Had ik nog niet over nagedacht :puh:

Geplaatst:
comment_1203063

Geen Wifi logo, jongens. Dus het wordt dus geen online multiplayer. (Hopelijk wordt er nog wat toegepast op een normale multiplayer, dus alleen met vrienden)

Bewerkt: door Jesperkaj

Geplaatst:
comment_1203192
Geen Wifi logo, jongens. Dus het wordt dus geen online multiplayer. (Hopelijk wordt er nog wat toegepast op een normale multiplayer, dus alleen met vrienden)

Ik ken tog geen mense met DS :7

@ Lantyz, idd veel mooier, en zonder DS logo :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.