Jump to content
  • Reacties 38
  • Bezichtigingen 18.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1203400
Geen Wifi logo, jongens. Dus het wordt dus geen online multiplayer. (Hopelijk wordt er nog wat toegepast op een normale multiplayer, dus alleen met vrienden)

Er staat nog altijd een WiFi-logo op de officiële site, dus er zal sowieso iets mogelijk zijn met online communicatie. ;)

Geplaatst:
comment_1209338

Intussen heb ik een cover gevonden waar het Wifi-logo opstaat. Dus mensen, niet getreurd, de belofte van Rockstar in verband met de Multiplayer blijft.

imagephp.jpg

Bewerkt: door MegaPilot

Geplaatst:
comment_1209874
Intussen heb ik een cover gevonden waar het Wifi-logo opstaat. Dus mensen, niet getreurd, de belofte van Rockstar in verband met de Multiplayer blijft.

<Plaatje>

Wat een kut kwaliteit :puh: Nja, weten we tenminste dat er een multiplayer komt :Y Ik denk trouwens dat als je tegenwoordig een spel maakt zonder multiplayer, je toch een groot aantal kopers mist :)

Bewerkt: door Dr.Caffeine

Geplaatst:
comment_1209887
R* gaat het ouwe principe niet meer na:

er staat geen heli in de rechter boven hoek. :(

wel een ''aantrekkelijke'' vrouw en een tweewieler.

Ik denk omdat er waarschijnlijk geen helicopters in voorkomen. Het is een soort van topdown, maar dan dioganaal, zodat je het 3D gevoel toch behoud...

Geplaatst:
comment_1210230

Hmm, ik vind de nieuwe cover er niet verkeerd uitzien. Het is opzich geen probleem dat de helikopters er niet in zitten omdat het anders toch helemaal niet lekker vliegt in topdown view. Als ik naar de cover kijk zie ik wel weer links boven een motor afbeelding staan. Dus dat zou betekenen dat er in iedergeval motors in het spel zitten. En vast nog veel meer leuke mogelijkheden. Niet dat ik hem ga aanachaffen, maar voor de DS fans is het zeer mooi. :)

Geplaatst:
comment_1212279
Hmm, ik vind de nieuwe cover er niet verkeerd uitzien. Het is opzich geen probleem dat de helikopters er niet in zitten omdat het anders toch helemaal niet lekker vliegt in topdown view. Als ik naar de cover kijk zie ik wel weer links boven een motor afbeelding staan. Dus dat zou betekenen dat er in iedergeval motors in het spel zitten. En vast nog veel meer leuke mogelijkheden. Niet dat ik hem ga aanachaffen, maar voor de DS fans is het zeer mooi. :)

Moters zijn een must in GTA geworden vind ik, anders zitten we weer bij de basis waarmee ik GTAIII bedoel. Niet dat ik GTAIII niet leuk vond, maar dat is meer de basis van wat de tegenwoordige GTA-Games zijn.

Bewerkt: door Pacified

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.