Jump to content
Geplaatst:
comment_1203379

Heey mensen.

Ik heb iets raars, ik heb samen met iemand een mod gemaakt tuxe enzo.

Hij was af en we gingen heb in gta sa zetten.

En nu krijg ik allemaal bestaande fuguren op de locatie te zien van gta sa.

Dus bijvoorbeeld stoelen.

Maar niet mijn mod.

Ik weet echt niet hoe ik dit kan oplossing.

Weet iemand van julie het antword?

Alsjeblieft zeg het dan ook XD

Met vriendelijke groet, Kevin.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1206419
Hey, Kevin ;)

Je hebt een al gebruikt object id genomen voor jouw model. Probeer eens als id nummer 17999 te gebruiken.

:sigaar: Tom

Dan blijft mijn beeld op zwart hangen en als ik control+alt+delete doet zeg hij gta sa reageerd niet meer.

Geplaatst:
comment_1206697

Hetgeen wat ik bedoel is, is het object id nummer dat je gebruikt in je IPL en IDE. Dat er een stoel kwam was omdat het desbetreffende id al gebruikt was. Waarom hij op zwart blijft hangen weet ik niet zo vlug, probeer eens wat andere id's en anders is je model zelf wel goed?

:sigaar: Tom

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1208472
Hetgeen wat ik bedoel is, is het object id nummer dat je gebruikt in je IPL en IDE. Dat er een stoel kwam was omdat het desbetreffende id al gebruikt was. Waarom hij op zwart blijft hangen weet ik niet zo vlug, probeer eens wat andere id's en anders is je model zelf wel goed?

:sigaar: Tom

Alles is goed zover ik weet, en het moet echt aan de id liggen.

Als ik hem in map edetor probeert in te bouwen zie ik dat hij de objecten id geeft: "18631" ook als ik dat probeert dan krijg ik een crash.

Als ik het in map edetor probeert staat het object wel goed.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.