Jump to content
Geplaatst:
comment_1203578

Hoi,

ik zat me eens af te vragen waarom ik GTA IV met gemak op de Xbox uitspeelde, maar in de PC versie al doodging in de eerste missies.

En wat bleek: ik kan gwn niet richten :7

Ik had Far Cry(waar ik ook niet eens het eerste level kon halen) ff met de (dure) muis van mijn broer geprobeerd, en het ging een stuk beter. Ik speelde de eerste 2 levels zonder moeite uit! en dat is heel wat voor mij.

Dus nu ben ik op zoek naar een nieuwe muis, waarmee je een beetje fatsoenlijk kunt richten. Maximale prijs 20 euro, weet iemand misschien iets?

Bedankt,

Timmyhawky

Bewerkt: door timmyhawky

• Reacties 54
  • Bezichtigingen 2.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1208542
Heb je eigenlijk een bron van die rechte lijnen?

Ik heb zelf een lasermuis gehad, en kon er perfect een rechte lijn mee trekken, nu met mijn optische muis kan dit niet meer.

Google ook maareens wat rond, je vind genoeg ''bronnen'' die zeggen dat het zo is.

Geplaatst:
comment_1208685

Eigenlijk heeft dit topic mijn intresse wel gewekt,maar die intelli zie ik regelmatig voor 100-160 euro voorbij komen. Is dat een speciale versie of is ie gewoon zo duur?

Geplaatst:
comment_1208697
Eigenlijk heeft dit topic mijn intresse wel gewekt,maar die intelli zie ik regelmatig voor 100-160 euro voorbij komen. Is dat een speciale versie of is ie gewoon zo duur?

ja je bedoelt zeker de intelli 1.1 SE ( Special edition ) die wordt idd voor verschrikkelijk veel geld verkocht ja, en wordt al tijdje niet meer gemaakt.

en de intell 1.1/3.0 SS (SteelSeries) versies worden ook weleens voor veel geld verkocht.

Bewerkt: door Scrtz

Geplaatst:
comment_1208728

Voor gaming raadt ik je draadloos sterk af, er zullen best redelijke draadloze muizen zijn, maar ze zullen toch soms hangen, en om nu dagelijks te gaan aankloten met het opladen van je accu/batterij zou ik ook niet zo zien zitten.

Gewoon een met draad pakken, draad 8er je bureau vastplakken of er wat op zetten en je zult er nooit meer last van hebben.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.