Dreamsszz Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Eeey alemaal ik ben eens gaan denken en gamen en ik wou ook zelfde TXD maken en heb der eentje gedaan nouw is de vraag wt vinden jullie der van voor de 1e x??? omdat ik niet zo goede 3dkaar heb op me latop:S is de foto niet mooi deed ie het maar op me eigen pc Hier de achterkant van de trailer Hier heb ik de spatlap van de truck beetje bewerkt ! Hier de zijkant van de Trailer Dit was het dan wat vindne jullie der van voor de 1e xx???? Mzzl mickymous kijk ook mij topic Tranfeur erro Gta sa Exutbule bij gtasanadres/techiprobleem Reageren
2fast{0} Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Ziet er strak uit hoor, het kan natuurlijk altijd beter, maar hij ziet er goed uit hoor! Reageren
.Stan Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Kan altijd beter....nee hoor...ik vind het wel vet...hoe maak je dat eigenlijk?? Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 erg mooi voor je eerste texture! Reageren
Beagle Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Geplaatst: 18 december 2008 (bewerkt) Erg leuk, zeker voor je eerste Texture-Mod Waar heb je de textures mee gemaakt, Paint? Als dat zo is, kan je beter overstappen naar een profesioneel programma zoals PhotoShop. Of Gimp. Hier kan je veel meer mee, en krijg je mooiere resultaten. En, ik neem aan dat je de vrachtwagen niet zelf gemaakt hebt. Kan je een link posten van de mod? Voor de gene die vroeg hoe je dit maakt: Kijk eens in de Master Tutorial List, daar zijn talloze tutorials erover Ga zo door @Hieronder: Je hoeft geen tutorial te maken, want er zijn al een aantal tutorials over dit onderwerp dus ik het zonde je tijd te besteden aan iets wat niet nodig is. Bewerkt: 18 december 2008 door Beagle Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 18 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Erg leuk, zeker voor je eerste Texture-Mod Waar heb je de textures mee gemaakt, Paint? Als dat zo is, kan je beter overstappen naar een profesioneel programma zoals PhotoShop. Of Gimp. Hier kan je veel meer mee, en krijg je mooiere resultaten. En, ik neem aan dat je de vrachtwagen niet zelf gemaakt hebt. Kan je een link posten van de mod? Voor de gene die vroeg hoe je dit maakt: Kijk eens in de Master Tutorial List, daar zijn talloze tutorials erover Ga zo door Via paint maar heb photoshop c32 ofzo heb ik wel maar kan der niet mee omgaan en ken wel goed met paint werke en hoe ik dit maak met TxdWorkshop,Paint mischien maak ik wel turtiol aleen met afbeelding ofzo! maar dan met paint.. En thnkx vaN DE REACTIE!! Reageren
MFCL Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 (bewerkt) Mooi gelukt voor je eerste texture mod Op het 2e plaatje lijkt het wel een andere aanhanger dan die op het eerste plaatje, of ligt dat aan mij? Bewerkt: 19 december 2008 door MFCL Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 19 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Mooi gelukt voor je eerste texture mod Op het 2e plaatje lijkt het wel een andere aanhanger dan die op het eerste plaatje, of ligt dat aan mij? Licht tog echt aan jou xD Nee heb maar een trailer der in staan en maar een trailer gemod dus het is dezelfde hoor xD Reageren
MFCL Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Mooi gelukt voor je eerste texture mod Op het 2e plaatje lijkt het wel een andere aanhanger dan die op het eerste plaatje, of ligt dat aan mij? Licht tog echt aan jou xD Nee heb maar een trailer der in staan en maar een trailer gemod dus het is dezelfde hoor xD Ow nu zie ik het de 2e plaatje is de truck zelf Reageren
Exoit Geplaatst: 19 december 2008 Rapport Geplaatst: 19 december 2008 Goede Texture! Heb je die helemaal zelf gemaakt? Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 20 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Goede Texture!Heb je die helemaal zelf gemaakt? Texture wel trailer niet want dat ken ik niet wist amper hoe ik moet texture maarja eerste txd en vindt het wel wat geworden hoor Reageren
Jopper47 Geplaatst: 20 december 2008 Rapport Geplaatst: 20 december 2008 Ik vind hem mooi gelukt. Maar is Kade Transport een soort bedrijf? Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Ik vind hem mooi gelukt. Maar is Kade Transport een soort bedrijf? Kijk kadé is me achternaam en ik d8 laat ik me eigen bedrijf je oprichten op trailer ofzo leek me wel leuk dus ik moest tog texture make maar wist niet wat xD Reageren
Beagle Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Ik vind hem mooi gelukt. Maar is Kade Transport een soort bedrijf? Kijk kadé is me achternaam en ik d8 laat ik me eigen bedrijf je oprichten op trailer ofzo leek me wel leuk dus ik moest tog texture make maar wist niet wat xD Ik heet meneer verkouden. Maar jij kan wel verkouden zijn, maar ik kan niet verkadé zijn (Grap van Toon Hermans) Owja, moet nog ontopic: Ik had het al gezegd, goed voor je eerste mod. Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Ik vind hem mooi gelukt. Maar is Kade Transport een soort bedrijf? Kijk kadé is me achternaam en ik d8 laat ik me eigen bedrijf je oprichten op trailer ofzo leek me wel leuk dus ik moest tog texture make maar wist niet wat xD Ik heet meneer verkouden. Maar jij kan wel verkouden zijn, maar ik kan niet verkadé zijn (Grap van Toon Hermans) Owja, moet nog ontopic: Ik had het al gezegd, goed voor je eerste mod. Nu we het tog overkouden hebben ik ben het ook nog verkadé kan jij lkkr neit zijn die naam kadé is UNIC!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.