Jump to content

Trailer Texture


Dreamsszz

Recommended Posts

Eeey alemaal ik ben eens gaan denken en gamen en ik wou ook zelfde TXD maken en heb der eentje gedaan nouw is de vraag wt vinden jullie der van voor de 1e x??? omdat ik niet zo goede 3dkaar heb op me latop:S is de foto niet mooi deed ie het maar op me eigen pc :)

Hier de achterkant van de trailer

gallery30.jpg

Hier heb ik de spatlap van de truck beetje bewerkt !

gallery31.jpg

Hier de zijkant van de Trailer

gallery29.jpg

Dit was het dan wat vindne jullie der van voor de 1e xx????

Mzzl mickymous kijk ook mij topic Tranfeur erro Gta sa Exutbule bij gtasanadres/techiprobleem

Link to comment
Delen op andere websites

Erg leuk, zeker voor je eerste Texture-Mod :klap:

Waar heb je de textures mee gemaakt, Paint? Als dat zo is, kan je beter overstappen naar een profesioneel programma zoals PhotoShop. Of Gimp. Hier kan je veel meer mee, en krijg je mooiere resultaten.

En, ik neem aan dat je de vrachtwagen niet zelf gemaakt hebt. Kan je een link posten van de mod?

Voor de gene die vroeg hoe je dit maakt: Kijk eens in de Master Tutorial List, daar zijn talloze tutorials erover :)

Ga zo door ^_^

@Hieronder: Je hoeft geen tutorial te maken, want er zijn al een aantal tutorials over dit onderwerp dus ik het zonde je tijd te besteden aan iets wat niet nodig is.

Bewerkt: door Beagle
Link to comment
Delen op andere websites

Erg leuk, zeker voor je eerste Texture-Mod :klap:

Waar heb je de textures mee gemaakt, Paint? Als dat zo is, kan je beter overstappen naar een profesioneel programma zoals PhotoShop. Of Gimp. Hier kan je veel meer mee, en krijg je mooiere resultaten.

En, ik neem aan dat je de vrachtwagen niet zelf gemaakt hebt. Kan je een link posten van de mod?

Voor de gene die vroeg hoe je dit maakt: Kijk eens in de Master Tutorial List, daar zijn talloze tutorials erover :)

Ga zo door ^_^

Via paint maar heb photoshop c32 ofzo heb ik wel maar kan der niet mee omgaan en ken wel goed met paint werke en hoe ik dit maak met TxdWorkshop,Paint mischien maak ik wel turtiol aleen met afbeelding ofzo!:puh: maar dan met paint..

En thnkx vaN DE REACTIE!!

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gelukt voor je eerste texture mod :tu:

Op het 2e plaatje lijkt het wel een andere aanhanger dan die op het eerste plaatje,

of ligt dat aan mij? :D

Licht tog echt aan jou xD :schater:

Nee heb maar een trailer der in staan en maar een trailer gemod dus het is dezelfde hoor xD

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gelukt voor je eerste texture mod :tu:

Op het 2e plaatje lijkt het wel een andere aanhanger dan die op het eerste plaatje,

of ligt dat aan mij? :D

Licht tog echt aan jou xD :schater:

Nee heb maar een trailer der in staan en maar een trailer gemod dus het is dezelfde hoor xD

Ow nu zie ik het :puh:

de 2e plaatje is de truck zelf :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem mooi gelukt. :tu:

Maar is Kade Transport een soort bedrijf? :clown:

Kijk kadé is me achternaam en ik d8 laat ik me eigen bedrijf je oprichten op trailer ofzo leek me wel leuk dus ik moest tog texture make maar wist niet wat xD :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem mooi gelukt. :tu:

Maar is Kade Transport een soort bedrijf? :clown:

Kijk kadé is me achternaam en ik d8 laat ik me eigen bedrijf je oprichten op trailer ofzo leek me wel leuk dus ik moest tog texture make maar wist niet wat xD :puh:

Ik heet meneer verkouden. Maar jij kan wel verkouden zijn, maar ik kan niet verkadé zijn :7

(Grap van Toon Hermans)

Owja, moet nog ontopic: Ik had het al gezegd, goed voor je eerste mod.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem mooi gelukt. :tu:

Maar is Kade Transport een soort bedrijf? :clown:

Kijk kadé is me achternaam en ik d8 laat ik me eigen bedrijf je oprichten op trailer ofzo leek me wel leuk dus ik moest tog texture make maar wist niet wat xD :puh:

Ik heet meneer verkouden. Maar jij kan wel verkouden zijn, maar ik kan niet verkadé zijn :7

(Grap van Toon Hermans)

Owja, moet nog ontopic: Ik had het al gezegd, goed voor je eerste mod.

Nu we het tog overkouden hebben ik ben het ook nog :puh: verkadé kan jij lkkr neit zijn die naam kadé is UNIC!!!!:puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...