December 18, 200817 yr Ik weet niet wat de afmetingen enzo zijn, maar wilt iemand een persoonlijke foto uit deze afbeelding maken: klik, met Dastard in de linkeronderhoek. BTW, ik weet die afmetingen niet.
December 18, 200817 yr Als je dit lijstje nou overneemt word je een stuk sneller geholpen, geloof me! [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel):
December 18, 200817 yr Dat maak ik snel wel even. De afmetingen van een persoonlijke foto zijn max. 150x150 en 100 kB. Tadaa: Edited December 18, 200817 yr by Hanneswasco
December 18, 200817 yr Author Zou je er nog Dastard in de linkeronderhoek willen zetten in GTA IV stijl alstublieft
December 24, 200817 yr Het spijt me zeer, oh edele heer. Zie hier: Dit kon ik zelfs xD Het grote geheim:De kunst van tekst op een standaart plaatje zetten [/font]
Ik weet niet wat de afmetingen enzo zijn, maar wilt iemand een persoonlijke foto uit deze afbeelding maken:
klik, met Dastard in de linkeronderhoek. BTW, ik weet die afmetingen niet.