Geplaatst: 18 december 200816 jaren comment_1204226 Hallo forummertjes. Sinds gisteren ben ik begonnen met Photoshop CS2. Dit is er uit gekomen: Dankzij Visser23's Tutorial: Dankzij Visser23's Tutorial(V1): Dankzij Visser23's Tutorial(V2): Daarna ben ik zelf(met wat hulp van Visser23, Jowx, Hanneswasco en Jay;) wat beginnen maken: Uhum... :$ : Deze heb ik voor corneria gemaakt: Rates en tips? Links naar renders en brushes zijn welkom. Alvast bedankt. Mvg, MegaPilot. Edit: Ik heb nog een signature gemaakt waar ik héél tevreden over ben, maar deze wil ik nog gebruiken voor een battle, dus plaats ik hem nog niet. Bewerkt: 18 december 200816 jaren door MegaPilot
Geplaatst: 19 december 200816 jaren Auteur comment_1205445 Ik heb weer wat geprobeerd: Over deze ben ik trevreden: Rates,comments,tutorials,...? @ hieronder: Thanks, ik probeer het morgen uit Bewerkt: 19 december 200816 jaren door MegaPilot
Geplaatst: 19 december 200816 jaren comment_1205467 Oke, Wat ik eerder vertelde JE begint met een zwart achtergrond, en brusht er met witte grunge eroverheen, dus hier en daar een klikje dan een andere grunge daar een klikje tot je een mooie effect krijgt.. Dan zet je je render erin. Kies dan het eye drop tool (volgens mij met L ) en kies een lichte voorgrond kleur en 1 donkere achtergrond kleur. Ga dan op de laag van je brush en doe daar een gradient map op van de zojuist gekozen kleuren. Kan iemand anders het misschien beter uitleggen?
Geplaatst: 21 december 200816 jaren Auteur comment_1207121 Niemand? Ik heb zojuist mijn kerst-signature gemaakt, met behulp van een tutorial: Maar hij is 174 KiloByte en dus mag ik hem niet gebruiken, ik heb hem opgeslagen als .JPEG. Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij onder de 100 KiloBytes geraakt? Alvast bedankt! Ik ben op MSN geholpen door Visser23, thanks! Bewerkt: 21 december 200816 jaren door MegaPilot
Hallo forummertjes.
Sinds gisteren ben ik begonnen met Photoshop CS2.
Dit is er uit gekomen:
Dankzij Visser23's Tutorial:
Dankzij Visser23's Tutorial(V1):
Dankzij Visser23's Tutorial(V2):
Daarna ben ik zelf(met wat hulp van Visser23, Jowx, Hanneswasco en Jay;) wat beginnen maken:
Uhum... :$ :
Deze heb ik voor corneria gemaakt:
Rates en tips?
Links naar renders en brushes zijn welkom. 
Alvast bedankt.
Mvg,
MegaPilot.
Edit: Ik heb nog een signature gemaakt waar ik héél tevreden over ben, maar deze wil ik nog gebruiken voor een battle, dus plaats ik hem nog niet.
Bewerkt: door MegaPilot