Ik ben weer bezig met de Map Editor (Deze keer een betere... ), maar nu verschijnen 3 van de 4 geplaatste objecten niet! Dus in denken... Misschien staan er teveel objecten? Ik wat objecten verwijderen, maar ze komen maar niet tevoorschijn! Ik kan ze wel voelen (Col heet dat geloof ik?), maar ik zie er maar één. Ze zijn wel zichtbaar in Map Editor. Iemand idee?
PS: Heb ook al geprobeert ze opnieuw te plaatsen, daarnaast zijn het steeds dezelfde objecten die niet zichtbaar zijn.
Vragen over wat ik doe kunnen wel gestelt worden, zolang mijn objecten maar zichtbaar krijg.
Ik ben weer bezig met de Map Editor (Deze keer een betere...
), maar nu verschijnen 3 van de 4 geplaatste objecten niet!
Dus in denken... Misschien staan er teveel objecten? Ik wat objecten verwijderen, maar ze komen maar niet tevoorschijn! Ik kan ze wel voelen (Col heet dat geloof ik?), maar ik zie er maar één. Ze zijn wel zichtbaar in Map Editor. Iemand idee? 
PS: Heb ook al geprobeert ze opnieuw te plaatsen, daarnaast zijn het steeds dezelfde objecten die niet zichtbaar zijn.
Vragen over wat ik doe kunnen wel gestelt worden, zolang mijn objecten maar zichtbaar krijg.