Geplaatst: 18 december 200816 jaren comment_1204276 Wallpaper voor m'n mobieltje. Was niet erg moeilijk om te maken, gewoon erg lang zitten zoeken tussen alle brushes om een goed resultaat te bekomen. Comments en rates?
Geplaatst: 19 december 200816 jaren Auteur comment_1205473 Bump, niemand? Heb er een paar nieuwe: En jep, ik heb graag windows wallpapers op m'n mobieltje onthoud, het zijn maar simpele werkjes
Geplaatst: 19 december 200816 jaren comment_1205687 Je bent goed opweg maar je moet niet je gradient map op normal zetten (behalve zwart/wit, dat ziet er nog deftig uit ) zet het op overlay ,softlight, lighten of linear dodge en verminder de opacity Het best is dat je ook de hele boel sharpend (Filter>Sharpen>Sharpen )
Geplaatst: 29 december 200816 jaren comment_1217967 Lache.. Straks denken mijn vrienden dat ik een mobiel heb met windows software, Mooi! Misschien kun je ook een screensaver voor je mobiel maken dat je zeg maar dat Vista logo ziet rondgaan? Bewerkt: 29 december 200816 jaren door Tha-Ran
Wallpaper voor m'n mobieltje.
Was niet erg moeilijk om te maken, gewoon erg lang zitten zoeken tussen alle brushes om een goed resultaat te bekomen. Comments en rates?