Jump to content
Geplaatst:
comment_1204380

Alhoewel er in gta IV een stuk minder keuze is als in San andreas, hoop ik toch op wat originele en stoere creaties!

Bewerkt: door Scrtz

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1313781
Mijn NB heeft zo een blauw jeckje aan en een nog lichterblauwe spijkerbroek, maar ik weet niet waarmee ik screens op de PS3 kan maken?

Je kan met je Telefoon screen(s) maken, en dan met een USB aansluiten aan je PC. Dan kopieër je de screen(s) naar je PC. In een map, dan upload je je screen(s) via Imageshack. Succes ermee. :)

Ah oke, bedankt voor de info ;) Maar ik heb mijn tweede telefoon nog niet. Of kan je met Roman's telefoon ook foto's maken? Of bedoel je mijn echte mobiele telefoon xD

2e telefoon, bestaat dat dan, krijg je ergens in het spel dan nog een andere telefoon?? zoja in welke missie?

Geplaatst:
comment_1313786
Mijn NB heeft zo een blauw jeckje aan en een nog lichterblauwe spijkerbroek, maar ik weet niet waarmee ik screens op de PS3 kan maken?

Je kan met je Telefoon screen(s) maken, en dan met een USB aansluiten aan je PC. Dan kopieër je de screen(s) naar je PC. In een map, dan upload je je screen(s) via Imageshack. Succes ermee. :)

Ah oke, bedankt voor de info ;) Maar ik heb mijn tweede telefoon nog niet. Of kan je met Roman's telefoon ook foto's maken? Of bedoel je mijn echte mobiele telefoon xD

2e telefoon, bestaat dat dan, krijg je ergens in het spel dan nog een andere telefoon?? zoja in welke missie?

Ik ben zelf ook nog niet zover, maar blijkbaar kan je in het spel wel 2 telefoons krijgen. De eerste is de gewone waarmee je kan smsen en bellen en een ringtone of zo kan in stellen, de 2e heeft kleuren en kan je denk ik mee in het internetcafé ringtones opplaatsen, die gsm heeft ook een camera en zo van die dingen. Je krijgt hem van Playboy X denk ik.

EDIT OT: Ik zal vandaag of morgen mijn bericht nog wel bewerken (of nieuwe plaatsen als er een nieuwe pagina is) met mijn Niko. Verwacht er niet te veel van.

Bewerkt: door vice

Geplaatst:
comment_1313905

In de Missie Photo Shoot van Playboy X krijg je een nieuwe GSM om een gangster te kunnen fotographeren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.