Geplaatst: 19 december 200816 jaren comment_1204586 Als ik even mutiplayer doe dan wordt ik gekickt en zegt die your computer is running to slowley maar dat kan niet want ik voldoe aan de eisen en single player doet die zonder problemen is er miss een update voor ??
Geplaatst: 19 december 200816 jaren comment_1204602 Als ik even mutiplayer doe dan wordt ik gekickt en zegt die your computer is running to slowley maar dat kan niet want ik voldoe aan de eisen en single player doet die zonder problemen is er miss een update voor ?? Blokkeert je firewall/router het spel niet?
Geplaatst: 19 december 200816 jaren Auteur comment_1204699 Als ik even mutiplayer doe dan wordt ik gekickt en zegt die your computer is running to slowley maar dat kan niet want ik voldoe aan de eisen en single player doet die zonder problemen is er miss een update voor ?? Blokkeert je firewall/router het spel niet? Neem aan van niet want ik zit wel in de game soms langer endan weer minderlang hij zegt meestal disconect als ik bij veel mensen kom zeg maar die ook spelen dan gaat die laggen en dan zegt ie you heave been disconeted because your computer is running to slowly
Geplaatst: 19 december 200816 jaren Auteur comment_1205201 Joe snel is je internet?? 100 k/b per sec.
Geplaatst: 19 december 200816 jaren comment_1205551 100kb? dat is wel erg oertijd, heb je die alleraller goedkoopste internet van Ziggo ofzo?
Geplaatst: 24 juli 200915 jaren comment_1423704 Iedereen heeft zijn of haar upnp-verkeer ook op enabled staan? Ik ben naar de site van mij Speedtouch gegaan. Daarvandaan ga je naar thuisnetwerken en toen zag ik dat het upnp verkeer uit stond. Die heb ik aangevinkt en nu doet GTA IV Multi-player het wel goed...
Als ik even mutiplayer doe dan wordt ik gekickt en zegt die your computer is running to slowley maar dat kan niet want ik voldoe aan de eisen en single player doet die zonder problemen is er miss een update voor ?
?