Geplaatst: 19 december 200816 jaren comment_1205107 Hej, mijn broer heeft GTA IV voor de pc gekocht en begon als eerste te spelen. Allemaal erg leuk enzo. Dus hij slaat hem in saveslot 1 op en de automatische save wordt opgeslagen in de laatste saveslot. Maar nu kan ik, tenminste: dat denk ik, geen nieuw spel starten waarin ik kan spelen, zonder mijn broers "account" te verneuken.. Weet iemand of ik een nieuw spel kan starten, en zo ja: hoe? :o Gr, Torleontje.
Geplaatst: 19 december 200816 jaren comment_1205113 Dat kan wel (dacht ik), gewoon "New Game" en dan als je je spel savet, gewoon een ander slot kiezen .
Geplaatst: 19 december 200816 jaren Auteur comment_1205119 Dat kan wel (dacht ik), gewoon "New Game" en dan als je je spel savet, gewoon een ander slot kiezen . En dat kan gewoon als ik het spel van mijn broer laad, en dan op escape klikken en daar even rondsnuffelen? Of kan het al vanuit het begin-menu?
Geplaatst: 19 december 200816 jaren comment_1205127 Dat kan wel (dacht ik), gewoon "New Game" en dan als je je spel savet, gewoon een ander slot kiezen . En dat kan gewoon als ik het spel van mijn broer laad, en dan op escape klikken en daar even rondsnuffelen? Of kan het al vanuit het begin-menu? Volgens mij van het begin menu ja.
Geplaatst: 19 december 200816 jaren Auteur comment_1205134 Oké! Dan zal ik het eens proberen! Nog bedankt he. Torleontje.
Hej,
mijn broer heeft GTA IV voor de pc gekocht en begon als eerste te spelen. Allemaal erg leuk enzo.
Dus hij slaat hem in saveslot 1 op en de automatische save wordt opgeslagen in de laatste saveslot.
Maar nu kan ik, tenminste: dat denk ik, geen nieuw spel starten waarin ik kan spelen, zonder mijn broers "account" te verneuken..
Weet iemand of ik een nieuw spel kan starten, en zo ja: hoe? :o
Gr,
Torleontje.