Geplaatst: 19 december 200816 jaren comment_1205356 Hoe kom je bij het hart, ik heb het een aantal keren met een heli geprobeerd maar die propellors die botsen er steets tegen aan zodat ik niet dichtbij kan komen Iemand die het weet?
Geplaatst: 19 december 200816 jaren comment_1205375 Tjah, wat maakt het uit dat de heli het beeld raakt, je moet er toch uit springen? Nouja, je moet waarschijnlijk gewoon de besturing van de helikopter onder de knie krijgen. Je moet gewoon naar het beeld vliegen, met de bestuurderkant naar het beeld toe, en dan eruit springen (niet te hoog natuurlijk). Hier een filmpje:
Geplaatst: 19 december 200816 jaren Auteur comment_1205380 Tjah, wat maakt het uit dat de heli het beeld raakt, je moet er toch uit springen? Nouja, je moet waarschijnlijk gewoon de besturing van de helikopter onder de knie krijgen. Je moet gewoon naar het beeld vliegen, met de bestuurderkant naar het beeld toe, en dan eruit springen (niet te hoog natuurlijk). Hier een filmpje: Thank you
Hoe kom je bij het hart, ik heb het een aantal keren met een heli geprobeerd maar die propellors
die botsen er steets tegen aan zodat ik niet dichtbij kan komen
Iemand die het weet?