Geplaatst: 19 december 200816 jaren comment_1205547 Er is geen ''Personage-Pagina'' van Ned Burner/Father Ned ik bedoel zoiets als dit. Deze persoon komt voor in Grand Theft Auto Liberty City Stories. Hij geeft de volgende missie'(s) onder de (schuil)naam Father Ned: - L.C. Confidential - The Passion Of The Heist - Karmageddon - False Idols Hij komt voor in de missie'(s): - Stop the Press Waarin hij word vermoord (Ocherum). Niet dat het zo dringend nodig is, maar het is (zowat) het enige personage waarvan geen ''Personage-Pagina'' van is. ('K wou 't ff melden.)
Geplaatst: 19 december 200816 jaren comment_1205573 ? Edit: ASPHALT was me voor... Edit 2: Ik snap het denk ik al, bij zijn missies staat geen linkje naar hemzelf. Bewerkt: 19 december 200816 jaren door Basssss
Geplaatst: 20 december 200816 jaren Auteur comment_1206634 ? Edit: ASPHALT was me voor... Edit 2: Ik snap het denk ik al, bij zijn missies staat geen linkje naar hemzelf. Ja.. Maar sorry.. Ik zal voortaan verder kijken dan m'n neus lang is..
Er is geen ''Personage-Pagina'' van Ned Burner/Father Ned ik bedoel zoiets als dit. Deze persoon komt voor in Grand Theft Auto Liberty City Stories.
Hij geeft de volgende missie'(s) onder de (schuil)naam Father Ned:
- L.C. Confidential
- The Passion Of The Heist
- Karmageddon
- False Idols
Hij komt voor in de missie'(s):
- Stop the Press
Waarin hij word vermoord (Ocherum).
Niet dat het zo dringend nodig is, maar het is (zowat) het enige personage waarvan geen ''Personage-Pagina'' van is.
('K wou 't ff melden.)