Geplaatst: 20 december 200816 jaren comment_1205932 Na mijn vorige signature ben ik opnieuw aan de slag gegaan, en wat mij betreft heb ik mijn vorige signature ruimschoots overtroffen: Versie 2 (Waarbij het bovenlichaam beter in de achtergrond is verwerkt): Het klopt dat de signature niet binnen de toegestane maten is, maar aangezien ik niet van plan ben deze te gebruiken, vormt dat geen probleem. Tips, opmerkingen en andere aanverwante zaken zijn van harte welkom. Bewerkt: 20 december 200816 jaren door Silverbyte
Geplaatst: 20 december 200816 jaren comment_1205972 Kan je Aub de .PSD naar me toe verzenden via Pm :$
Geplaatst: 20 december 200816 jaren Auteur comment_1205976 Kan je Aub de .PSD naar me toe verzenden via Pm :$ Mag ik vragen waarom je de .PSD nodig hebt? In verband met de tekst waar ik toch niet helemaal tevreden over was, heb ik een V3 gemaakt: Bewerkt: 20 december 200816 jaren door Silverbyte
Na mijn vorige signature ben ik opnieuw aan de slag gegaan, en wat mij betreft heb ik mijn vorige signature ruimschoots overtroffen:
Versie 2 (Waarbij het bovenlichaam beter in de achtergrond is verwerkt):
Het klopt dat de signature niet binnen de toegestane maten is, maar aangezien ik niet van plan ben deze te gebruiken, vormt dat geen probleem.
Tips, opmerkingen en andere aanverwante zaken zijn van harte welkom.
Bewerkt: door Silverbyte