Jump to content
Geplaatst:
comment_1206200

Als ik bij GTA IV kijk zie ik nergens zoals bij SA iets staan van "Modding" ofzo, misschien een tip aan de moderators om dit eens toe te voegen? Ik zal het voorlopig even in dit topic plaatsen.

Ik heb naast mijn heavy car mod nog een modje gemaakt, dit om misschien het realisme nog een klein tikje te verhogen. Bij mijn GTA IV's op PS3 en PC zie ik nergens bussen rondrijden, enkel op Star Juncion en aan de luchthaven zie je er staan. Maar rondrijden maar heel zelden of nooit. Ik heb bij deze dat even aangepast dat er verspreid door de stad ook bussen rijden!

Mod Downloaden zit in bijlage.

Screen:

naamloosca1.jpg

wtc

:cya:

GTA_IV_Busses.zip

Bewerkt: door wtc

• Reacties 264
  • Bezichtigingen 20.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1219982

Ik was al een tijdje bezig met uploaden, hier is het vehicle.img bestand:

http://www.royalkiwi.be/WTC/vehicles.img

het is trouwens geen 168 MB groot maar iets van een 85 MB. ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1220399

Hier zijn een paar eerste ingame screenshots van de Bêta 1 van de snowmod!

Maar er treden enkele onverwachte moeilijkheden op. Ik heb alle textures van de gtxd.img bewerkt, en opnieuw geïmporteerd, maar als ik via Open IV werk, zie ik in Open IV niet alle textures die ik in de originele map wel zie. Dus ik kan enkel maar vervangen wat Open IV ziet... Bijgevolg heb ik nog plaatsen waar de weg nog is zoals vroeger. Moest hier iemand een oplossing voor weten, laat maar weten! ^_^

Hier alvast enkele screenshots:

beta11lc4.jpg

beta12fq4.jpg

beta13fj2.jpg

Mvg,

wtc

:cya:

Geplaatst:
comment_1220440

ik heb een klein texture ''mod'' gemaakt. :D

nickelsonjasjeyr9.png

wat vinden jullie ervan :puh: voor iedereen die het wil :eten: here you are

upprdiff000auniue0.jpg

naam: uppr_diff_000_a_uni

Installeren met SparkIV 0,5,1 :cya:

Geplaatst:
comment_1220478
Yh, ziet er best wel vet uit :D

Good job wtc ;)

Nu ik nog met mijn vertaling van GTA :7

Hoewel een testversie van de vertaling ook wel snel zal komen ;)

Mocht je nog ergens hulp bij nodig hebben, ik verveel me dood :7

Geplaatst:
comment_1220572

@wtc:

Ziet er erg goed uit! Vreemd wel dat niet alle textures laden in het progje... Misschien teveel tegelijk, en dat je daardoor delen van wegen mist? Kan je het bestand in delen openen? Verder top, krijg alweer zin in sleetje rijden!

Die Nickelson jacket is ook errug leuk, en die GTAForum.nl bus.... Gotta' have the picture! Bij deze, thanks! :D

EDIT:

@grandpa, ik heb de vrijheid genomen een deel van je GTAGames.nl bus te gebruiken voor het Clan Talk van onze clan. Je credits verschijnen wanneer je met je muis op de afbeelding staat. Kijk maar eens op www.deahincorporated.tk, op de site moet je ff op de clan talk ster klikken om je bus tergu te zien! Mee eens zo? :D

Bewerkt: door Jacky-2007

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.