Jump to content
Geplaatst:
comment_1206200

Als ik bij GTA IV kijk zie ik nergens zoals bij SA iets staan van "Modding" ofzo, misschien een tip aan de moderators om dit eens toe te voegen? Ik zal het voorlopig even in dit topic plaatsen.

Ik heb naast mijn heavy car mod nog een modje gemaakt, dit om misschien het realisme nog een klein tikje te verhogen. Bij mijn GTA IV's op PS3 en PC zie ik nergens bussen rondrijden, enkel op Star Juncion en aan de luchthaven zie je er staan. Maar rondrijden maar heel zelden of nooit. Ik heb bij deze dat even aangepast dat er verspreid door de stad ook bussen rijden!

Mod Downloaden zit in bijlage.

Screen:

naamloosca1.jpg

wtc

:cya:

GTA_IV_Busses.zip

Bewerkt: door wtc

• Reacties 264
  • Bezichtigingen 20.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1223563
Net opnieuw geprobeerd

resultaat

Echt raar! Ik heb de mod ook te downloaden gezet op gtainside.com en daar zijn er al 80+ downloads geweest. Ik heb daar een rating van 9.83/10 met 6 stemmen. Dus ik vermoed dat de mod wel zal werken...

Iemand die het nog getest heeft?

Hoi even iets anders,

Is het mogelijk om nederlandse overheids auto's in het spel te plaatsen?

Dus echt de Nederlandse Politie, Brandweer, Ambulance.

Ik zou graag ook de echte sirene's van Amsterdam of waar dan ook in nederland er ook in willen..

En wat kan je met het magic mod programma dan? :7

Geplaatst:
comment_1223611

Veel ontzag voor de mensen die hier met modden bezig zijn, en dan vooral voor WTC. :tu:

Vind 't best wel knap wat jij allemaal aan het maken bent, en het ziet er allemaal ook al erg afgewerkt uit.

Zowel scripten als texture mods, errug cool. :D

De sneeuw mod is ook al erg mooi, als er goede tools worden gemaakt om alles aan te passen, zal die zeker goed komen :Y Ook die bus mod werkt goed voor het realisme. :Y

Ook die water mod vond ik wel leuk, en die Nickelson Jack was ook wel vet Bullet360. :Y

Jammer genoeg werkt het plaatje van de Bus niet meer, en kan ik die niet zien. :N

Aan alle modders, KUTGW! :)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1223670
zou een moderator niet en bij gta4 downloads mods neerzetten want als iedereen in het forum gaat posten wordt het een beetje onoverzichtelijk

ps. supermooie mods allemaal

Dat heb ik een kleine 2 weken geleden al aangevraagd, en het ging bekeken worden, maar het blijft duren precies ^_^ Nu moet ik alle mods in 1 topic posten, en nieuwkomers in dit topic zien bvb niet dat er enkele pagina's terug een busmod of watermod of wat dan ook was... mja afwachten zeker...

De snowmod gaat trouwens de goeie kant uit! :dans:

Ik heb eindelijk gevonden waar de ontbrekende textures zitten, maar daardoor heb ik ook gezien dat ik nog een heeeeeeeele boel werk heb! Maar door wat ik ontdekt heb zitten er waarschijnlijk ook weer nieuwe features in voor de snowmod! Ondertussen is Bêta 1 afgerond met succes en ben ik begonnen aan Bêta 2. Dit houd onderandere in dat er spoorvorming in de sneeuw zichtbaar is. Screens van Bêta 2 volgen als die op punt staat. Dit kan nog wel effe duren ^_^

wtc

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1223729
Ik kan nergens die andere textures vinden van de bomen en gebouwen of andere objecten.

Als ik die nou kon vinden dan kan ik je helpen met die snowmod.

Das vriendelijk maar hulp met de textures is niet nodig ^_^

Moest iemand het kunnen verwezelijken regen in duidelijke sneeuw om te zetten is dat wel altijd welkom! :tu:

Geplaatst:
comment_1223751

Dan doe ik het maar hier:

Jongens ik heb een vraagje. Hoe kun je DDS textures uit een WTD bestand vervangen door een andere DDS texture?

Ik wil dus het normale hoofd van Dimitri vervangen door het bebloede hoofd van hem. Lijkt me wel grappig.. :puh:

Maar hoe doe je dat dus?

Bewerkt: door Dvt

Geplaatst:
comment_1223763
Ik kan nergens die andere textures vinden van de bomen en gebouwen of andere objecten.

Als ik die nou kon vinden dan kan ik je helpen met die snowmod.

Das vriendelijk maar hulp met de textures is niet nodig ^_^

Moest iemand het kunnen verwezelijken regen in duidelijke sneeuw om te zetten is dat wel altijd welkom! :tu:

Maar kun je me toch nog even vertellen hoe ik aan die bestanden kom?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.