Jump to content
Geplaatst:
comment_1206200

Als ik bij GTA IV kijk zie ik nergens zoals bij SA iets staan van "Modding" ofzo, misschien een tip aan de moderators om dit eens toe te voegen? Ik zal het voorlopig even in dit topic plaatsen.

Ik heb naast mijn heavy car mod nog een modje gemaakt, dit om misschien het realisme nog een klein tikje te verhogen. Bij mijn GTA IV's op PS3 en PC zie ik nergens bussen rondrijden, enkel op Star Juncion en aan de luchthaven zie je er staan. Maar rondrijden maar heel zelden of nooit. Ik heb bij deze dat even aangepast dat er verspreid door de stad ook bussen rijden!

Mod Downloaden zit in bijlage.

Screen:

naamloosca1.jpg

wtc

:cya:

GTA_IV_Busses.zip

Bewerkt: door wtc

• Reacties 264
  • Bezichtigingen 20.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1234454

Dank voor de reacties! ^_^

Effe melden dat er ook een topic is over de snowmod alleen! Dit vind je hier!

Ik zoek een paar mensen die me willen helpen. Met wat hulp kan ik deze mod nog beter maken dan dat ik hem had gedroomd! :tu:

Gezocht

- Sneeuwvalmaker: Iemand die de regen kan veranderen in sneeuw (zoals iemand al naar hagel verander heeft, maar dan vertragen)

- Modeller: Iemand die auto's kan maken/aanpassen.

Ik zoek dus vrijwilligers (niet betalend uiteraard ;) ) die me daarin wat kunnen helpen. Je naam (van hier op het forum) zal wel vermeld worden tussen de credits van de snowmod!

Greetz,

wtc

:cya:

Bewerkt: door wtc

Geplaatst:
comment_1234626

er kan nog niet gemoddeleerd worden voor gta4, de scripts voor 3ds max zijn heel erg buggy als ze al gereleased zijn of ze zijn er nog mee bezig, ik heb iig nog niet van zulke scripts gezien.

Geplaatst:
comment_1240006
Als er een design programma komt voor GTA dan ga ik weer bezig.

Maar hier posten doe ik niet meer.

Er komt niet opeens een apart "design programma". Alle modellen worden gemaakt met 3DS Max. De scripts ervoor zijn nog erg buggy. Je kan wel al scripten in Lua, en textures veranderen :)

• 6 maanden later...
Geplaatst:
comment_1425531

Weet je wat hier goed bij past? Grab Mod. Je kan dan ergens aan blijven hangen. En dat is heel grappig. Op bussen zou het vet lachen zijn. Over die heavy car mod, wat moet je in de handling.dat veranderen om iets heel erg zwaar (heavy) te maken?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.