Jump to content
Geplaatst:
comment_1206200

Als ik bij GTA IV kijk zie ik nergens zoals bij SA iets staan van "Modding" ofzo, misschien een tip aan de moderators om dit eens toe te voegen? Ik zal het voorlopig even in dit topic plaatsen.

Ik heb naast mijn heavy car mod nog een modje gemaakt, dit om misschien het realisme nog een klein tikje te verhogen. Bij mijn GTA IV's op PS3 en PC zie ik nergens bussen rondrijden, enkel op Star Juncion en aan de luchthaven zie je er staan. Maar rondrijden maar heel zelden of nooit. Ik heb bij deze dat even aangepast dat er verspreid door de stad ook bussen rijden!

Mod Downloaden zit in bijlage.

Screen:

naamloosca1.jpg

wtc

:cya:

GTA_IV_Busses.zip

Bewerkt: door wtc

• Reacties 264
  • Bezichtigingen 20.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1210221

ik heb het gister ook al in een andere topic vertelt maarja beter tevaak dan te weinig:P

voor de mensen die problemen hebben dat je het bestand niet kan aanpassen heb ik een oplossing:

- Je moet ingelogd zijn als administrator van de computer.

- Je gaat naar handeling.dat en je klikt er met de rechtermuisknop erop.

- Dan ga je naar eigenschappen en die klik je aan.

- Nu heb je een schermpje over het bestand en je klikt op de tab Beveiliging

- Ik zie zelf 3 namen van groepen of gebruikers ik zie SYSTEEM , Administrator en Gebruikers is volgensmij bij iedereen zo als ik het niet fout heb.

- Je klikt op Gebruikers.

- Dan moet je op bewerken drukken en daar moet je toestemming voor geven als administrator.

- Dan krijg je een anders schermpje en dan vink je volledig beheer aan en dan op toepassen en ok.

- Nu kan je hem normaal opslaan en bewerken enzovoort.

- Je kan het ook op de hele map toepassen voor als je meerdere wilt bewerken dan hoef je dit niet iedere keer te doen.

hopelijk is dit voor sommige een oplossing:)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1210222

Voorlopig zijn er 2 eilanden gecoverd in sneeuw. Maar dit zijn enkel de textures! nog geen extraatjes, die komen later pas. Ik post dit om de geïnteresseerden een beetje te laten meevolgen met de voortgang van de Snowmod v1.0.

Momenteel zijn van de "sneeuw-gecoverde" gebieden alle straten, voetpaden en grasvelden besneeuwd. Ik tracht in Bêta 1 ook nog de banden van de auto's witjes te maken, en eventueel de gevels van woningen aanpassen aan sneeuwweer. Screens volgen nadat Bêta 1 getest is.

Voortgangskaart: (De witte gebieden zijn dus qua textures zo goed als afgewerkt)

snowmapzr7.jpg

Mvg,

wtc

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1211494
Hahahaha xD

Heel Liberty City word overspoelt! Oh NOEZ! :schater:

Maar heb je nog wat aan de SparkIV gehad? :o

Nee, zoals ik al zei heb ik Spark IV al een poosje, maar dat programma laat je enkel toe bestanden te exporteren. Ik heb een programma nodig dat kan IMporteren ;)

Geplaatst:
comment_1211604
Tussendoor werk ik ook aan een watermod, maar eer ik doorhad hoe die water.dat file in mekaar zat... :7

Screentje:

(tunnel met water :puh:)

:cya:

o_O, dit vind ik dus serieus erg tof :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.