Geplaatst: 20 december 200816 jaren comment_1206696 ik reed gewon beetje rodn toen ik een soort of winkel tegen kwam met de naam "Hot Coffee Shop" misschien gebaseerd op de Hot Coffee mod in gta:sa? Click here to view the SnapMap Bewerkt: 20 december 200816 jaren door mattert
Geplaatst: 20 december 200816 jaren comment_1206710 Hee leuk gevonden. Ik kende hem in iedergeval nog niet. Maar kan je er ook naar binnen? En kan je misschien op een kaartje aangeven waar dit precies is?
Geplaatst: 20 december 200816 jaren comment_1206839 Ik denk niet dat het een Easter Egg is. Het is gewoon de naam van het pand.. In Amerika is een Coffee Shop heel gebruikelijk, er staat toevallig 'hot' voor. Daarnaast zou het niet zo slim zijn van Rockstar zelf om eigen fouten weer naar boven te halen door middel van Easter Eggs.
Geplaatst: 20 december 200816 jaren Auteur comment_1206850 ik denk gewoon dat ze daar de naam voor gebruiken niet dat daar sexuele dingen gebeuren ofzo..
Geplaatst: 11 januari 200916 jaren comment_1233522 Ik denk niet dat het een Easter Egg is. Het is gewoon de naam van het pand.. In Amerika is een Coffee Shop heel gebruikelijk, er staat toevallig 'hot' voor. Daarnaast zou het niet zo slim zijn van Rockstar zelf om eigen fouten weer naar boven te halen door middel van Easter Eggs. maar het kopje op het blijheidsbeeld kan ook een verwijsing naar de hot coffee zijn
Geplaatst: 11 januari 200916 jaren comment_1233526 Ik denk niet dat het een Easter Egg is. Het is gewoon de naam van het pand.. In Amerika is een Coffee Shop heel gebruikelijk, er staat toevallig 'hot' voor. Daarnaast zou het niet zo slim zijn van Rockstar zelf om eigen fouten weer naar boven te halen door middel van Easter Eggs. maar het kopje op het blijheidsbeeld kan ook een verwijsing naar de hot coffee zijn Inderdaad, als je goed kijkt zie je er ook stoom uit komen, zei iemand ook op het forum.
Geplaatst: 11 januari 200916 jaren comment_1233659 Ooit gehoord van een Coffee Shop? Waar ze drugs verkopen?
Geplaatst: 11 januari 200916 jaren comment_1234147 Je kan er ook sprunk kopen. Het zein gwoon van die winkeltjes je ziet ze wel vaker ook met andere namen je kan er niet naar binnen en dit heet gewoon zo
Geplaatst: 11 januari 200916 jaren comment_1234212 Ooit gehoord van een Coffee Shop? Waar ze drugs verkopen?Dat is in Nederland. GTA is een Amerikaanse game.. En daar is een coffee shop een soort restaurant waar ze koffie verkopen. Dus hoef je niet zo dom te doen met: 'ooit gehoord van een...'.
Geplaatst: 11 januari 200916 jaren comment_1234279 Ze denken echt wel aan ons NL'ers hoor. In het winkelcentrum op het Westerlijke eiland van Vice City, zit een koffieshop. Deze draagt de naam: Amsterdam Coffee Shop. Hij staat niet tussen de Easter Eggs op wikigta, hij staat bij het verwijzingen en Geintjes topic van Vice City Stories General. Bij deze een link toegevoegd. Eerste post in het topic. Bewerkt: 11 januari 200916 jaren door Cuban Gangster
Geplaatst: 3 november 200915 jaren comment_1524585 in Alderney dicht bij de Pay an spray ofzow Daar op een hoek staat ook een gebouw waar Coffee shop op staat ik zal vanavond wel een foto erbij Posten:) Greetz peep http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=IV&title=&set=191,199 je moet zelf nog ff achterlink ,199 zetten:) dit is de plek weet niet of het de precies goede plek is zo niet zal ik vanavond de goede plek posten Latii Bewerkt: 3 november 200915 jaren door bartvanloo
Geplaatst: 3 november 200915 jaren comment_1524686 BUMP* >>> Door Hanneswasco: En dan? Laat moderatorgedrag achterwege.<<<
Geplaatst: 3 november 200915 jaren comment_1524689 Volgens mij staat die SnapMap niet helemaal correct .
ik reed gewon beetje rodn toen ik een soort of winkel tegen kwam met de naam "Hot Coffee Shop" misschien gebaseerd op de Hot Coffee mod in gta:sa?
Click here to view the SnapMap
Bewerkt: door mattert