Geplaatst: 20 december 200816 jaren comment_1206696 ik reed gewon beetje rodn toen ik een soort of winkel tegen kwam met de naam "Hot Coffee Shop" misschien gebaseerd op de Hot Coffee mod in gta:sa? Click here to view the SnapMap Bewerkt: 20 december 200816 jaren door mattert
Geplaatst: 16 november 200915 jaren comment_1533787 Het lijkt me toch wel typisch voor Rockstar om hun eigen fouten naar boven te brengen doormiddel van Easter Eggs. Dat er "Hot" voor staat is volgens mij echt geen toeval. Koffie is van zichzelf al heet, dus waarom zou je het er uberhaupt bij zetten. Net alsof je bij een normale Coffee Shop koude koffie verkoopt. Edit: Oeps, kom erachter dat ik het topic een beetje erg bump. Bewerkt: 16 november 200915 jaren door Die Hard
Geplaatst: 20 november 200915 jaren comment_1535451 Het lijkt me toch wel typisch voor Rockstar om hun eigen fouten naar boven te brengen doormiddel van Easter Eggs. Dat er "Hot" voor staat is volgens mij echt geen toeval. Koffie is van zichzelf al heet, dus waarom zou je het er uberhaupt bij zetten. Net alsof je bij een normale Coffee Shop koude koffie verkoopt. Edit: Oeps, kom erachter dat ik het topic een beetje erg bump. Echt Rockstar!
ik reed gewon beetje rodn toen ik een soort of winkel tegen kwam met de naam "Hot Coffee Shop" misschien gebaseerd op de Hot Coffee mod in gta:sa?
Click here to view the SnapMap
Bewerkt: door mattert