Jump to content
Geplaatst:
comment_1207026

2008gfxsigcontestbannerqt0.png

Heel zelfverzekerd hebben de finalisten hun finale signature eerder ingestuurd dan verwacht. Om niet zo dicht tegen het nieuwe jaar aan te zitten, starten wij de finale eerder dan was afgesproken. Na het zien van vele graphics contesten moet ik eerlijk bekennen dat dit één van de contest finale is, waarin kwaliteit voor zich laat spreken. Niet alleen deze finale, maar over de hele signature contest van 2008 is prachtig werk neergezet door de kandidaten. Ik ben daarom ook blij om te zien dat de kwaliteit hier op grafisch gebied er erg op vooruit is gegaan de loop der jaren. Zo te zien zijn de finalisten los gegaan met hun skills en zal het waarschijnlijk erg lastig worden om een juiste keuze te maken.

De winnaar van de SC 08 krijgt een badge ter ere van zijn overwinning. Ook de 2e en 3e plek krijgen een badge waarmee ze laten zien dat ze meer zijn dan alleen een designer. Alle drie finalisten hebben zichzelf al bewezen en zijn eigenlijk al winnaars, maar het pakken van de titel "Graphics Signature Contest 2008" is iets om héél trots op te zijn!

Laat de titanenstrijd maar losbarsten en breng je stem uit op jouw favoriet!

Mag ik u voorstellen aan de finalisten van 2008!

Dizzee - Jon-asses - Ice Banana

Bekijk hier de ingezonden signatures van de finalisten.

Stemmen doen wij doormiddel van een zelf samengestelde top 3:

Neem het onderstaande lijstje over, verder niks bijvoegen.

[b]#1[/b] Naam finalist
[b]#2[/b] Naam finalist
[b]#3[/b] Naam finalist

• Reacties 36
  • Bezichtigingen 2.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1217257

Gefeliciteerd iedereen. De creaties waren hartstikke mooi, jullie hebben het dus ook meer dan verdient om in de finale te staan vind ik. Tot mijn spijt vond ik helaas de inzending van Jon-asses wel wat aan de lagere kant. Niet dat ik het beter kan maar gewoon omdat ik beter van hem heb gezien maar een goede Photoshopper is hij zeker en dat zal hij ook wel blijven.

Geplaatst:
comment_1217319

Alle drie gefeliciteerd, jullie zijn al voor een lange tijd de beste Photoshoppers van GTAForum! Voor Dizzee heeft een echte prachtige signature ingeleverd in de finale, en je verdient dan dus ook terecht de eerste plaats!

Geplaatst:
comment_1218022

Gefeliciteerd Dizzee met je overwinning. In mijn ogen ook terecht want ik beschouw jou als de beste sigmaker van GTAF. :Y

Ice Banana jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je mooie 2de plaats. Jij bent erg snel gegroeid qua graphicsgebied en ik hoop dat je dat blijft doen, je hebt heel veel potentieel. :)

Bedankt aan alle mensen voor de stemmen en ik ben terecht fier op mijn 3de plaats. Al kreeg ik wel een zware deuk in de finale. :7

Ook Levi en Matthijs : Hartstikke bedankt! Het was alweer een leuke contest. _O_

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.