Jump to content
Geplaatst:
comment_1207389

ik reed door een straat in Hove Beach met de naam Tulsa Street. maar als je goed kijkt en je draait de naam tulsa om staat er "A slut" oftwel "Een slet straat"

post-90852-1229865224_thumb.jpg

Bewerkt: door mattert

• Reacties 43
  • Bezichtigingen 3.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1410512
Ja, inderdaad. Voor informatie over auto's moet je daar zijn.

vooral missies vindt ik die zijn erg uitgebreid beschreven en je hebt screenshots van deze missies.

Dat is bij Wikigta beste kerel.

bij gta.wikia heb je heel veel auto informatie.

Ah, dacht dat ze over WikiGta bezig waren, ik zit op alle 2 wel redelijk vaak dus dat weet ik wel hoor Tommy :7 .

Geplaatst:
comment_1414682

Heb nog wel een grappie straatnaam gevonden: helemaal links-vanonder heb je een straat genaamd Trinity Road, Trinity staat voor drievuldigheid of Triskelion zoals ze op vlaggen getoond worden, Trinity is buiten dit ook de codenaam voor de eerste Plutonium-atoombom-test :Y .

Geplaatst:
comment_1416640
Voor mij is Beaver nog altijd bever hoor, maar zou wel kunnen dat het zo'n gangpraat is ofzo.

Beaver is ook wel Slangterm voor Kut/Vagina.

Edit: er is een buurt in Alderney die heet Westdyke,

dyke is een Slangterm voor een Lesbie

Bewerkt: door Tommy-Vercetti

Geplaatst:
comment_1419848
In Alderney heb je het Plumber's Highway. Vertaald is dit: Schoonmakers Snelweg. De weg ziet er inderdaad uit alsof die wel een schoonmaak kan gebruiken :7.

Plumbers Skyway, was het toch? :puh: Sorry dat ik zo zeur hoor. :$ Haha.

Geplaatst:
comment_1419937
In Alderney heb je het Plumber's Highway. Vertaald is dit: Schoonmakers Snelweg. De weg ziet er inderdaad uit alsof die wel een schoonmaak kan gebruiken :7 .

Plumbers Skyway, was het toch? :puh: Sorry dat ik zo zeur hoor. :$ Haha.

Het was inderdaad Plumbers Skyway aangezien hij best hoog in de lucht hangt.

En hij is best ranzig voor een snelweg en is een Plumber niet een schoonmaker?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.