1. Ik heb in mijn garage in Shorside Vale een Faggio een Sindacco Argento en een Stretch (Limousine) staan. Als ik er nog 1 auto bij wil zetten, bijv. een Leone Sentinel. Hoe doe ik dat dan. Als ik bijv. mijn Stretch onder de deur zet. En ik wil erin rijden met de Leone Sentinel, dan klapt de deur dicht en is de Stretch weg.. Iemand?
Maar ik kom maar niet door The Shoreside Redemption heen, heeft iemand nog meer tips? En dan geen tips als; www.wikigta.nl of savegame downloaden..
3. Bij de Aveging Angels zijmissie.. Ik had gehoord dat als je die missie start, en een ganglid aanpsreekt. Hij volgt je, en als je in/op het voertuig stapt, wegrijd en het ganglid achterlaat, je dan gewoon de ''trouble'' gang's uit kunt moorden zonder gestoord te worden door de Avenging Angel die continu sterfd. Klopt dit?
Hey Gamers,
1. Ik heb in mijn garage in Shorside Vale een Faggio een Sindacco Argento en een Stretch (Limousine) staan. Als ik er nog 1 auto bij wil zetten, bijv. een Leone Sentinel. Hoe doe ik dat dan. Als ik bijv. mijn Stretch onder de deur zet. En ik wil erin rijden met de Leone Sentinel, dan klapt de deur dicht en is de Stretch weg..
Iemand?
2. Ik hoef nog ''maar'' 2 missies;
- The Shoreside Redemption- The Sicilian Gambit
Maar ik kom maar niet door The Shoreside Redemption heen, heeft iemand nog meer tips? En dan geen tips als; www.wikigta.nl of savegame downloaden..
3. Bij de Aveging Angels zijmissie.. Ik had gehoord dat als je die missie start, en een ganglid aanpsreekt. Hij volgt je, en als je in/op het voertuig stapt, wegrijd en het ganglid achterlaat, je dan gewoon de ''trouble'' gang's uit kunt moorden zonder gestoord te worden door de Avenging Angel die continu sterfd. Klopt dit?
Greetz